شهردار تبریز گفت: رفتار شهروندان یک شهر بیشترین اثر را در جذب گردشگر دارد و گردشگری که به شهری سفر می‌کند بهترین مبلغ برای گردشگران بعدی است .
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در جشن مردمی رویداد تبریز2018 با اعلام این مطلب اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری برای زیبایی تمامی مناطق گردشگری و تاریخی شهر تبریز تلاش می‌کند و به دنبال آن هستیم که به بهترین شکل شهر را برای حضور گردشگر آماده کنیم اما آنچه که در ذهن و یاد گردشگران می‌ماند نوع برخورد و رفتار مردم و شهروندان با آنان است.
ایرج شهین باهر افزود: من به عنوان یک شهروند تبریزی با همگامی و همراهی اعضای شورای شهر که با عشق به شهرشان تلاش می‌کنند، تا روزی که هستم به عشق مردم تبریز با تمام وجود برای شهرم کار می کنم.
شهردار کلانشهر تبریز عشق به تبریز و مردمان این شهر را دلیل تحمل مشکلات و تلاش مضاعف مدیران برای خدمتگزاری به شهروندان و همشهریان دانست.
شهین باهر در جشن مردمی تبریز2018 گفت: اگر می خواهیم شهرمان را به یک شهر مقصد گردشگری تبدیل کنیم باید همه ما شهروندان تبریزی دست به دست هم دهیم و آنچه را که شایسته تبریز و تبریزی است به مهمانان بنمایانیم .
شهردار کلانشهر تبریز تمیزی و پاکیزگی تبریز را در سایه تلاش و زحمات پاکبانان زحمتکش تبریز دانست و گفت: اگر رئیس جمهور کشورمان در سفر به تبریز می گوید که تبریز تمیزترین و پاکیزه ترین شهر کشورمان است این مسئله در نتیجه تلاش پاکبانان زحمتکش بدست آمده است.
عصر روز جمعه مرکز همایش های بین المللی تبریز میزبان هزارن نفر از شهروندان تبریزی بود که برای حضور در جشن مردمی رویداد تبریز 2018 به این مکان آمده بودند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.