نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو با اشاره به بهره‌برداری از اتوبان تبریز -سهند تا پایان سال جاری گفت:با همکاری‌ همدیگر برای رفع مشکلات تلاش می‌کنم و در رفع مشکلات مردم با هیچ کسی تعارف ندارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهاب‌الدین بی‌مقدار در نشست با کار آفرینان استان آذربایجان شرقی گفت: در راستای تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" تمامی مردم و مسئولان بایستی پای کار بیایند و از تولید ایرانی حمایت کنند  حمایت از تولید ایرانی به معنای حمایت از اشتغال، کار آفرینی و رشد صنعت و اقتصاد است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور آحاد مردم در حوزه اقتصادی و تولید افزود: نمی‌توان توسعه کشور را فقط به منابع دولتی محدود کرد بایستی تمامی مردم عزمی جدی و حضوری فعال در مسائل اقتصادی داشته باشند و چنانچه موانع و مشکلاتی در ادارات وجود دارد

وی ادامه داد: موفقیت در حوزه کشاورزی ، دام و طیور تلاش جدی را می طلبد ، تلاش برای افزایش گلخانه‌های استان و رعایت استانداردها در حوزه مرغ جهت افزایش صادرات به کشورهای منطقه و اروپایی از برنامه‌های مورد پیگیری من است.

بی‌مقدار عنوان کرد:  از ظرفیت‌های آذربایجان شرقی توریسم پذیری این استان است که به دلیل موقعیت جغرافیایی، طبیعت بکر و اماکن تاریخی و فرهنگی آن است که به دنبال آن اشتغال زایی و کار آفرینی نیز رونق می یابد.

وی در پایان نیز با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به استان و افتتاح چند طرح حمل و نقلی از بهره برداری اتوبان تبریز- سهند تا پایان سال 97 خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.