سرپرست اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی روز جمعه به ایرنا گفت: در این المپیاد 1129 نفر از این استان شرکت کردند که 10 درصد شرکت کننده های کل کشور است.
مهدی علامی با اشاره به اینکه المیپاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو برای دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه برگزار شد، گفت: این المیپاد در استان آذربایجان شرقی در شهرهای تبریز، میانه، مراغه، ملکان ،سراب، هریس، اهر، کاغذکنان و بناب برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه برای شهر تبریز حوزه آزمون برای خواهران و برادران در نظر گرفته شده بود، گفت: مرحله دوم این المپیاد در قالب یک آزمون کتبی متمرکز در تهران و با حضور 300 نفر برگزیده مرحله اول، تیرماه امسال برگزار می شود.
وی اعلام کرد: مرحله سوم نیز با حضور 30 برگزیده کشوری به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی دهه اول شهریور ماه 97 برگزار خواهد شد.
علامی با اشاره به اینکه برگزیده های این المپیاد تحت حمایت ستاد ملی نخبگان قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: دوره قبل این المپیاد سه نفر از استان آذربایجان شرقی برگزیده شدند.
به گزارش ایرنا، این المپیاد به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با توجه به پیشتازی جمهوری اسلامی در آموزش های پایه ای نانو با هدف کشف استعدادهای برتر از سال 1389 برگزار می شود.
6120/3071/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.