به گزارش ایرنا، فیروز کریمی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش در برابر پدیده مشهد گفت: خوشحال هستم که در لیگ برتر فوتبال سرافراز هستیم.
وی با اشاره به اینکه با برگزاری مسابقه فردا مسابقات این فصل لیگ برتر به پایان می رسد، گفت: اصحاب رسانه را در موفقیت های نسبی تیم گسترش فولاد شریک می دانیم.
وی با بیان اینکه باشگاه گسترش فولاد برای رسیدن تیم به این جایگاه خیلی زحمت کشید و رسانه ها شانه به شانه همراه ما بودند و با تلاش های بی دریغ و راهنمایی های خودشان ما را یاری کردند، خاطرنشان کرد: ما در این فصل با فراز و نشیب های زیادی همراه بودیم اما صعود هفت رتبه ای تیم نشان از عملکرد قابل قبول ما دارد.
سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: با تلاش همه به مراتب بالاتر جدول رسیدیم و اگر محرومیت ها و مصدومیت ها اجازه می داد شاید سه چهار امتیاز بیشتر کسب می کردیم و در جایگاه بالاتری نسبت به جایگاه فعلی قرار می گرفتیم.
وی ادامه داد: از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال که با برنامه ریزی دقیق توانست این مسابقات را پیش ببرد تشکر می کنم.
کریمی در خصوص داوری در این فصل لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: داوری به جز یکی دو بازی که نباید لیگ را به خاطر این بازی ها زیر سوال برد خوب بوده و به شخصه یک خسته نباشید جانانه به داوران لیگ برتر می گویم.
وی درخصوص بازی فردای تیمش مقابل پدیده مشهد گفت: با توجه به اینکه بازی فردا از حساسیت زیادی برخوردار نیست به دور از استرس برگزار می شود و شاهد بازی زیبا و تماشاگر پسندی از هر دو تیم خواهیم بود.
کریمی در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل بعد همراه تیم گسترش خواهد بود، پاسخ داد: قراردادم با باشگاه گسترش فولاد سه ساله است.
وی در پایان در مورد بازیکنان محروم و مصدوم بازی فردا مقابل تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تنها در پست دفاع ادسون هنریکه را در اختیار نخواهیم داشت ولی سعی می کنیم از بقیه بازیکنان بخصوص بازیکنان جوان تیم به منظور کسب تجربه و اینکه برای فصل بعد میدان دیده شوند بهره ببریم.
به گزارش ایرنا، رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده مشهد به دلیل تاخیر پرواز نتوانست در این نشست خبری حضور پیدا کند.
بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و پدیده مشهد از هفته پایانی لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس فردا جمعه از ساعت 17 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.
تیم گسترش با 36 امتیاز در رده نهم و تیم پدیده با 32 امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارند.
/3071/ 9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.