به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در حاشیه کلنگ زنی این مجتمع در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: با اجرای این طرح با اعتباری افزون بر 720میلیارد ریال برای 200نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.
اکبر فتحی با بیان اینکه با اجرایی شدن این طرح ظرفیت این گاوداری صنعتی به چهار هزار راس مولد افزایش خواهد یافت، افزود: با اجرای کامل طرح، ظرفیت تولید این مجموعه به 36هزار تن درسال خواهد رسید.
وی با بیان اینکه این شرکت با ظرفیت 1000راس گاو شیری، تولید کننده 9000 تن شیر در سال است، افزود: این شرکت کشت و صنعت زیر مجموعه شرکت هلدینگ کشاورزی و دامپروری پارس بنیاد مستضعفان است.
به گزارش ایرنا، امروز همزمان با حضور رییس جمهوری در آذربایجان شرقی 3 طرح صنایع غذایی شیرین عسل در شبستر و طرح 500 هکتاری شبکه فرعی آبیاری و زهکشی در جلفا افتتاح می شود.
امروز همچنین عملیات اجرایی کارخانه آرد، برنجکوبی و روغن کشی از دانه های روغنی در شبستر، فاز دوم شبکه فرعی آبیاری و زهکشی حاشیه رودخانه ارس در خداآفرین، طرح پرورش مرغ مادر تخم گذار در ورزقان، گلخانه شیشه ای در شبستر، طرح دامپروری درمیانه و طرح توسعه گاو شیری و طرح توسعه مرغ تخمگذار گروه صنعتی شیرین عسل درشبستر با اشتغال زایی 6 هزار و600نفر با 21 هزار و730 میلیاردریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و350 میلیارد ریال اعتبار دولتی آغاز می شود.
دکتر روحانی به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت برای بررسی روند اجرای مصوبات دور نخست سفرهای استانی، افتتاح و کلنگ زنی 6 هزار میلیارد تومان طرح و شرکت در آئین افتتاحیه رویداد تبریز 2018 به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است.
3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.