حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم روز سه شنبه در مراسم دیدار رییس جمهوری با مردم تبریز در ورزشگاه تختی تبریز اظهار کرد: تشریف فرمایی ریاست محترم جمهوری اسلامی را به شهر شهیدان محراب، سرزمین شهدای 29 بهمن تبریز و به خانه عاشوراییان لشگر عاشورا و به شهر شهید پرور، هنر دوست، عالم پرور و ورزش دوست تبریز و آذربایجان خیر مقدم می گوییم.
وی گفت: ابتدا لازم می دانم به روح بلند ملکوتی امام راحل درود بفرستم و همین طور خدمت رهبر معظم انقلاب عرض ادب می کنم و به ارواح 10 هزار شهید استان و 20 شهید مدافع حرم درود می فرستم.
امام جمعه تبریز با بیان دغدغه ها و درخواست های مردم آذربایجان از رییس جمهوری گفت: دریاچه ارومیه که روزی در منطقه می درخشید اکنون با خشکی فاصله چندانی ندارد، امید است با دستور ویژه شما اقداماتی که انجام شده تسریع شود تا موجب خوشحالی مردم شود.
وی دومین درخواست مردم استان را اتمام راه آهن میانه به تبریز دانست و افزود: این مسیر ریلی که حدود 18 سال قبل آغاز شده است باید 11 سال قبل آماده بهره برداری می شد.
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: امسال تازه می گویند این خط آهن تا بستان آباد مورد بهره برداری قرار می گیرد و از بستان آباد تا تبریز باید از طریق اتوبوس حمل و نقل انجام شود که خواستار صدور دستور جنابعالی برای تسریع در بهره برداری این طرح هستیم.
حجت الاسلام آل هاشم سومین درخواست مردم استان را کارخانه مس سونگون ذکر کرد و گفت: کارخانه مس سونگون در آذربایجان و در منطقه ورزقان قرار دارد، در کنار این کارخانه مهم احداث کارخانه ذوب ضرورت دارد تا آنچه که بدست می آید در اینجا مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی با قدردانی از اقدامات انجام شده در بخش سلامت این استان افزود: در تبریز بخشی برای بیماران کبدی وجود ندارد و بیماران برای درمان خود به شیراز مراجعه می کنند، با توجه به پزشکان متخصصی که در این حوزه وجود دارد در ارتباط با راه اندازی بخش کبد در تبریز دستورات لازم را صادر فرمایید.
امام جمعه تبریز ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بیمارستانی در این شهر دارد که نیاز به تجهیز دارد و امیدواریم که اوامر لازم در این رابطه نیز صادر شود.
وی تکمیل اتوبان تبریز – سهند، تبریز- اهر، تبریز- مرند - بازرگان را از دیگر خواسته های مردم ذکر کرد و خواستار صدور اوامر در تسریع این طرح ها شد.
امام جمعه تبریز در پایان خاطرنشان کرد: مردم غیرتمند آذربایجان ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند دولت، همچون گذشته آمادگی خود را جهت تحقق بخشیدن به آرمان های امام راحل و اهداف مقدس رهبر معظم انقلاب تا آخرین نفس اعلام می دارد.
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.