به گزارش خبرنگاران ایرنا از ورزشگاه جهان پهلوان تختی تبریز، محل اجتماع مردم برای استقبال از رییس جمهوری، تحقق وعده های دور اول سفرهای استانی هیات دولت به آذربایجان شرقی و ایجاد اشتغال از دیگر مطالبه های برجسته مردم این استان از رییس جمهوری است.
حاضران در ورزشگاه تختی تبریز که با حضور پرشور و دهها هزار نفری خود این محل را پرکرده و با به دست گرفتن پرچم سه رنگ کشورمان و پرچم ها و بادکنک های بنفش رنگ، صحنه های زیبایی از دلبستگی شان به نظام و حمایت شان از دولت تدبیر و امید را به تصویر کشیده اند، معتقدند که دولت همه تلاش خود را برای تحقق مطالبات آنها به کار می بندد.
یاسین سلمانی، که در شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی تبریز اشتغال دارد و به استقبال از رییس جمهوری آمده است، به خبرنگار ایرنا گفت: اصلی ترین خواسته ما ایجاد اشتغال برای جوانان و امنیت شغلی است.
رضا خالقی، یکی دیگر از حاضران در ورزشگاه تختی، که از اهر برای استقبال از رییس جمهوری به ورزشگاه تختی تبریز آمده است، گفت: بهبود معیشت و توسعه امور زیربنایی به ویژه راه های دسترسی از اصلی ترین مطالبه های مردم اهر به شمار می رود.
الهوردی مرادی، دیگر شهروند تبریزی نیز افزایش خدمات بهداشتی و درمانی را خواستار شد و گفت: طرح تحول سلامت باید بیش از پیش توسعه یابد و خدمات دفترچه های سلامت افزایش یابد.
حسین علیپور، از فرهنگیان بازنشسته تبریز، نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مطالبه های معلمان آموزش و پرورش از رییس جمهوری را مطرح کرد و گفت: پاداش فرهنگیان با تاخیر پرداخت می شود و افزایش حقوق آنان نیز با تورم جامعه همخوانی ندارد.
به گزارش ایرنا دولت با وجود شرایط اقتصادی کشور در بودجه پیشنهادی سال 97 نگاه ویژه ای به معیشت و اشتغال مردم داشته ، ضمن اینکه نگاه ویژه هم به اشتغال زایی برای دانش آموختگان، روستائیان و رسیدگی به وضعیت بازنشستگان و عدم تبعیض در آن مشاهده می شود.
رییس جمهوری کشورمان امروز در راستای دور دوم سفرهای استانی و برای شرکت در آیین افتتاح رسمی رویداد بین المللی تبریز 2018 به آذربایجان شرقی سفر کرده است.
در این سفر 6 هزار میلیارد تومان طرح افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
3214/3072/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.