به گزارش ایرنا، ‌این دیدار که عصر سه شنبه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد، با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
نیمه اول این بازی به رغم اینکه هر دو تیم چندین موقعیت گلزنی بدست آوردند، بدون گل پایان یافت؛ حتی ضربه سنگین حامد محمودی، بازیکن مس، که از پشت محوطه هیجده قدم به سمت دروازه ماشین سازان شلیک شد، توسط کریمی دروازه بان ماشین سازان دفع شد.
بهترین موقعیت سبز قباهای تبریز نیز که توسط حسین قره داغی با دریبل چند بازیکن مس به دست آمد، ثمری برای تیم ماشین سازی نداشت و هر دو تیم نیمه اول را با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند.
در نیمه دوم بازی، شاگردان علی سامره بازی تند و تیزی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند دقیقه ٥٢ توسط سجاد حیدری تک گل بازی را بدست آورند، اما این پایان کار نبود و ماشین سازان در دقیقه ٨٠ صاحب پنالتی شدند و حسین قره داغی توانست بازی را به تساوی بکشد.
در این دیدار محسن ورزکار ‌و حامد محمودی از تیم مس رفسنجان با کارت زرد و علی اکبر فرهنگ از تیم ماشین سازی با کارت قرمز توسط داور میدان جریمه شدند؛ تیم داوری این بازی را سید وحید کاظمی به عنوان داور وسط و علی اکبر عظیم پور، جواد قنبریان، ‌محمدباقر پورباقر و حبیب الله شیرازی به عنوان کمک داور و ناظر داوری بر عهده داشتند.
با این نتیجه تیم ماشین سازی با کسب ٣١ امتیاز در رده پانزدهم و تیم مس با ٤١ امتیاز در رده دهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور جای گرفتند.
تیم شهرداری تبریز، دیگر نماینده تبریز در لیگ دسته یک فوتبال نیز در بازی همزمان چهار بر یک مغلوب میزبان خود تیم گل گهر سیرجان شد.
9853/6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.