به گزارش ایرنا، ظفر محمدی روز چهارشنبه در آیین رژه نیروهای مسلح مراغه به مناسبت روز ارتش افزود: امنیت کنونی کشور با وجود توطئه های بدخواهان و زیاده خواهان، به برکت مجاهدت های نیروهای نظامی و انتظامی و هدایت های رهبری محقق شده است.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و امنیتی همواره در راه صیانت از آرمان های نظام اسلامی تلاش و اهتمام کرده و همواره از آزمون های خطیر سربلند بیرون آمده اند.
وی با بیان اینکه باید به ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان افتخار کنیم اضافه کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی، الگوی ارتش های دنیا هستند.
محمدی گفت: کشتارهای دسته جمعی، مسلح کردن و حمایت از تروریست ها توسط قدرت های پوشالی دنیا، افتخار نیست و حکام خودفروخته منطقه باید بدانند که سرنوشتی چون صدام خواهند داشت.
فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه نیز در این آیین با اشاره به روز 29 فروردین و روز ارتش گفت: با وجود گذشت سال ها از فرمان تاریخی امام راحل در حمایت از ارتش و اعلام این روز، این نیرو نشان داده که نیرویی مکتبی و ولایی است.
سرهنگ صادق نوری افزود: ارتش در طول سال های آغازین نظام جمهوری اسلامی در سرکوب معاندان و مزدوران داخلی و در هشت سال دفاع مقدس همواره از کیان میهن اسلامی دفاع کرده و مدافع حریم کشور و نظام اسلامی است.
وی ادامه داد: ارتش در کنار سپاه، بسیج و نیروی انتظامی برای تحقق امنیت پایدار مجاهدت کرده و اجازه نخواهد داد دشمنان چشم طمع به این آب و خاک داشته باشند.
وی اضافه کرد: ما ارتشیان گوش به فرمان ولایت و حافظ ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی و پناهگاه ملت در برابر هجمه های دشمنان هستیم.
به گزارش ایرنا، در این آیین یگان های مختلف سه گانه ارتش شامل گروه 11 توپخانه، تیپ 221 مستقل شهید خسروتاش و پشتیبانی منطقه چهار به همراه نیروهای سپاه، نیروی انتظامی و بسیج، آمادگی های رزمی و دفاعی خود را در قالب رژه با صلابت نیروهای مسلح مستقر در مراغه به نمایش گذاشتند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

**نیروهای مسلح با رژه خود اقتدار ایران را به دنیا نشان دادند
امام جمعه عجب شیر با تجلیل از دلاورمردی ها و ایثارگری های سربازان، سرداران، امیران و فرماندهان ارتش، افزود: صدور فرمان تاریخی امام راحل و نامگذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش، موجب احیا این نیرو شد.
حجت الاسلام شربیانی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در 39 سال گذشته از عمر انقلاب به سه رکن اساسی دین و اخلاق، استقلال و کارایی دست یافته و بر این سه رکن اساسی استوار است.
وی با اشاره به اینکه ارتش اساس و رکن استقلال کشور است گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی با بهره گیری از جوانان نخبه این مرز و بوم و دست یابی به دانش بالای نظامی به هیچ عنوان مقابل دشمن کوتاه نمی آیند و نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش در دفاع مقدس کارایی خود را به جهانیان نشان داد و با خون مطهرشان ارتش جمهوری اسلامی را در زمره مقتدرترین ارتش در منطقه در آوردند.
امام جمعه عجب شیر دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران را قابل تحسین دانست و افزود: هم‌اکنون دنیا روی ارتش ایران حساب ویژ‌ه‌ای باز کرده است.
مراسم رژه نیروهای مسلح در عجب شیر با حضور جمعی از مسئولان محلی و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و یگان های نمونه این نیروها برگزار شد.
در این مراسم یگان های نمونه زرهی، پیاده نظام، موتوری و خودرویی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی این شهرستان از مقابل جایگاه ویژه رژه رفته و با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.
3077/7487/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.