به گزارش خبرنگار ایرنا، امیرسرتیپ امیر حاتمی روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، افزود: در حال حاضر جمهوری اسلامی به لطف هدایت های فرمانده کل قوا، بصیرت و تلاش های مردمی به نقطه ای از قدرت و صلابت رسیده است که روز به روز در حال پیشرفت و ترقی است، که این امر برای دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.
وی اظهار کرد: چون مردم و نظام مردم سالاری جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف به اهداف خود رسیده است، دشمنان تلاش می کنند این موفقیت ها را کم رنگ کنند و با ایجاد اختلاف و تفرقه ، نظام را ناکارآمد جلوه دهند.
امیر حاتمی با اشاره به وحدت و یکپارچگی بین مسئولان اجرایی، نیروهای مسلح و مردم آذربایجان شرقی، محور این وحدت را نماینده ولی فقیه در استان دانست و ادامه داد: ما در این استان شاهدیم که امام جمعه محترم نقش راهبری و نه مدیریت ایفا می کند.
وی، نقش راهبری را متفاوت از مدیریت دانست و افزود: شان رهبری این است که مسیری را مشخص کرده و بقیه از او تاسی می کنند.
امیر حاتمی با اشاره به جایگاه مهم آذربایجان و تبریز در بخش های مختلف اقتصادی کشور، اظهار کرد: با همدلی و همکاری نهادها و ارگان های این استان کارها و فعالیت های مهمی در عرصه اقتصاد مقاومتی به انجام رسیده است که این فعالیت ها در امتداد شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی باید تقویت شود.
وی با اشاره به بازدید خود از چهار طرح مجتمع پتروشیمی تبریز، سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری در این صنعت را نمونه ای از فعالیت های مثبت و موثر آذربایجان در تحقق شعار سال ارزیابی کرد.
امیر حاتمی اضافه کرد: وزارت دفاع نیز به نوبه خود تلاش می کند تا سهمی در پیشرفت و توسعه آذربایجان شرقی داشته باشد.
به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تبریز، گفت: افتخار آشنائی بنده با وزیر محترم که از نیروهای خلاق، بافکر، دلسوز و مهربان ارتش جمهوری اسلامی است، به سال ها قبل بر می گردد.
حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم، همدلی، یکپارچگی و مودت را از ویژگی های بارز و مهم مسئولان آذربایجان شرقی دانست و افزود: در حال حاضر بین یگان های مختلف نیروهای مسلح در استان، مسئولان اجرایی و مردم وحدت و انسجام خوبی وجود دارد.
به گزارش ایرنا، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سفر یکروزه خود به تبریز ضمن شرکت در مراسم بزرگداشت شهید صیادشیرازی، از چهار پروژه مجتمع پتروشیمی تبریز نیز بازدید کرد.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.