زمان بندی مشخصی برای اتمام خط یک و دو پروژه قطار شهری تبریز پیش بینی شده است و بر اساس این زمانبندی پیگیر روند اجرای آن هستیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در مراسم معارفه مدیر عامل جدید سازمان قطار شهری تبریز با اشاره به این‌که حمل و نقل مهم ترین راهبرد توسعه استان است، افزود: اتمام این پروژه، نوسازی ناوگان حمل و نقل استان نیز از دغدغه های اصلی آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.
خدابخش با اشاره به این‌که مترو یکى از سه پروژه مهم استان براى سفر رییس جمهوراست، افزود: قطار بستان آباد-سراب ، ورزقان-اهر، تبریز-سهند، جلفا-نوردوز-اصلاندوز و اتصال به شبکه ریلى جمهورى آذربایجان از مهم ترین اولویت هاى استان در حوزه حمل و نقل ریلى است.
استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: کهنه ترین ناوگان حمل و نقل ایران، در استان ما قرار دارد و عمر ماشین آلات به صورت میانگین به بیش از ٢٠ سال مى رسد.
وی اظهار امیدواری کرد: امسال از محل اعتبارات مصوب سفر ریاست جهورى، قطار میانه_تبریز تا باسمنج، ریل گذارى شود.
گفتنی است مجید خدابخش در حکمی، بنا به پیشنهاد شهردار تبریز و به استناد مصوبه شورای سازمان قطار شهری تبریز و حومه و در اجرای بند14-4 ماده 14 اساس‌نامه سازمان، مصطفی مولوی فرد را به‌عنوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان منصوب کرده است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.