به گزارش ایرنا، مجید خدابخش سه شنبه شب در آیین معارفه فرماندار جدید مرند، بر ضرورت داشتن سعه صدر مدیران تاکید کرد و خواستار تلاش آنان برای تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار حمایت از کالای ایرانی شد.
وی افزود: داشتن سعه صدر لازمه اصلی یک مدیر است و خدمت به مردم در سمت های مختلف، یک فرصت برای مدیران محسوب می شود که باید با تمام توان برای بهره برداری از آن تلاش کنند.
وی اظهار کرد: مرند، میانه و مراغه فرمانداری ویژه و معاونت استانداری آذربایجان شرقی محسوب می شوند و به همین دلیل برای تعیین فرمانداری این شهرستان ها، گزینه های محدودی داشتیم.
وی تاکید کرد: طرح های خوبی نیز در شهرستان مرند در حال اجراست که باید با جذب منابع مالی بیشتر برای اتمام آنها تلاش کرد.
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با اشاره به اینکه کارکردن در مرند انرژی زیادی می خواهد، ابراز کرد: فرماندار جدید فرد توانمندی است و ما نیز تمام قد از او حمایت خواهیم کرد، اما انتظار می رود او خود را مدیون کسی نداند و با قدرت به ملت خدمت کند.
محمد حسن نژاد اظهار کرد: مسوولان این قدر اعلام می کنند که در بحث انتقال آب ارس به دشت های مرند کلی کار شده و در چند سال اخیر چندین برابر گذشته اعتبار برای اجرای این طرح جذب شذه است، اما عده ای مدام در جامعه شایعه می کنند که کاری انجام نشده است.
حسن نژاد ادامه داد: طرح هایی درشهر مرند وجود دارد که با نیمه تمام ماندن آنها، هر روز هزینه زیادی به بیت المال تحمیل می شود و شورای شهر و شهرداری باید خیلی جدی نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنند.
در پایان این آیین ضمن تقدیر از خدمات علیار راستگو، فرماندار پیشین و عادل اصغرپور سرپرست فرمانداری مرند، داود گرشاسبی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
گرشاسبی پیش از این سکان مدیریت شهرستان های سراب و جلفا را به عهده داشت.
شهرستان مرند با 245 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده است.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.