به گزارش ایرنا، بهروز شریف روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سال گذشته 225 میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند تا آنان بتوانند بدون دغدغه و با خیال راحت زندگی کنند.
وی با دعوت از خیران برای حمایت از فرزندان نیازمند طرح محسنین، اظهار کرد: این طرح شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی یادآوری کرد: اکنون بیش از 11 هزار حامی فعال طرح محسنین حمایت از هفت هزار و 692 فرزند نیازمند را در استان بر عهده ‌دارند.
شریف ادامه داد: حامیان علاوه بر پرداخت سرانه ماهانه، تلاش می‌کنند مشکلات درمانی، تحصیلی و معیشتی ایتام و فرزندان تحت حمایت را رفع کنند.
وی با اشاره به اینکه 11 هزار حامی طرح اکرام ایتام، چهار هزار و 307 یتیم را زیر چتر حمایتی خود قرار داده‌اند، گفت: این حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی، هر ماه پیگیر مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود هستند و در حد توان نسبت به حل این مشکلات اقدام می‌کنند.
وی گفت: مردم و خیران استان برای حمایت از فرزندان نیازمند محسنین علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در استان و یا سایت محسنین، می‌توانند عدد یک را به سامانه 30001274 پیامک کنند.
به گزارش ایرنا، بیش از 63 هزار خانوار آذربایجان شرقی شامل حدود 115 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.