به گزارش ایرنا، رحیم شهرتی ‌فر روز یکشنبه در مراسم معارفه سرپرست فرماندار عجب‌ شیر با اشاره به آخرین وضعیت دریاچه ارومیه اظهار کرد: تاکنون 12 هزار میلیارد ریال برای احیای این دریاچه هزینه شده است.
وی با بیان اینکه از سال 84 تا سال 92 سطح آب دریاچه ارومیه 314سانتی متر کاهش یافته بود افزود: با برنامه ریزی انجام داده بیش از 600 میلیون مترمکعب آب از سمت آذربایجان شرقی روانه این دریاچه خواهد شد.
معاون سیاسی استاندار آذربایجان ‌شرقی با اشاره به انتصابات اخیر در فرمانداری های استان، اظهار کرد: دانش، مهارت و شخصیت سه شاخص دولت برای انتصاب مسئولان است.
شهرتی فر اضافه کرد: فرمانداران باید نسبت به مسائل شهرستان آگاهی کافی داشته باشند و برای رشد شهرستان ها از تمامی ظرفیت ها در کنار هم استفاده کنند.
امام جمعه عجب شیر نیز در این مراسم گفت: عجب ‌شیر جای سیاسی ‌بازی و باند بازی نیست، همه باید کار خودشان را بکنند و تابع ولایت فقیه باشند.
حجت ‌الاسلام محمود شربیانی با بیان اینکه مردم این منطقه از دعواها و باند بازی‌ های سیاسی بدشان می ‌آید، عنوان کرد: به مسئولیت ها باید به چشم امانت نگاه کنیم و هر فردی این ویژگی را داشته باشد موفق خواهد بود.
وی تاکید کرد: از آنجایی که این نظام ولایی است، همه باید ولایتمدار باشند و حزب بازی‌ ها را کنار بگذارند؛ همه مسئولان باید تابع ولایت فقیه باشند و مسئولی که از خط ولایت خارج شود مسئولیتش نامشروع است.
امام جمعه عجب ‌شیر خطاب به سرپرست فرمانداری عجب ‌شیر گفت: شما هم باید همچون فرماندار سابق مردمی باشید و در کارهایتان منظم و دقیق بوده و با علما در ارتباط باشید.
در این مراسم از خدمات سید شمس الدین مراثی تجلیل و عادل اصغرپور به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان عجب شیر معرفی شد.
عادل اصغرپور، دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و از کارکنان با سابقه وزارت کشور است که پیش از این در حوزه‌ های سیاسی، اجتماعی و حقوقی استانداری‌ های تهران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خدمت کرده و قبل از این نیز معاون فرماندار و سرپرست فرمانداری مرند بود.
شهرستان عجب شیر با 738 کیلومترمربع و حدود 71 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
3077/7485/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.