رئیس شورای شهر تبریز از تغییر مبلمان محل برگزاری جلسات گلایه کرد.
به گزارش  ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، شکور اکبرنژاد در صحن علنی شورا، اظهار کرد: از کسانی که در رابطه با تغییر‌  مبلمان‌ شورای شهر دخیل بودند، گله مندم و از شهردار تقاضا دارم به موضوع رسیدگی کند. 
وی ادامه داد: اعضای شورا کاملا از این موضوع بی خبر هستند، مشکل مردم زیبا بودن میزهای شورای شهر نیست، بلکه هزاران مشکل دیگر در این شهر وجود دارد که باید در اولویت رسیدگی باشند.
وی با بیان این‌که از بهبود شرایط محیط زیست و افزایش حساسیت شهروندان در این ارتباط تشکر می‌کنم، بیان کرد: زمان بی توجهی به محیط زیست، مدیریت پسماندها و زباله‌ها سپری شده است و باید به ابتکارات جوانان در خصوص تفکیک زباله‌ بها داد.
رئیس شورا با بیان این‌که باید  از تولید زباله‌های تجزیه ناپذیر پرهیز کنیم، خاطرنشان کرد: چه خوب است که این حرکت را از جایگزین کردن کیسه‌های کاغذی آغاز کنیم.
اکبرنژاد در ادامه تاکید کرد: ضمن تشکر از همه کسانی که در رونق گردشگری سهم دارند، تقاضا دارم همه مدیران و نهادهای مسئول در فراهم آوردن فضای دلپذیر و بی‌دغدغه برای شهروندان تلاش کنند.
رئیس شورای شهر تبریز با اشاره به قطع درختان در منطقه زعفرانیه تبریز، بیان کرد: از حساسیت‌های مردمی در خصوص قطع درختان منطقه زعفرانیه بسیار خرسندیم و تشکر می‌کنیم، این موضوع تذکری بود تا برای همیشه بساط این قبیل کارها جمع شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.