سرمربی تراکتورسازی می‌گوید برابر سپاهان به کمک هواداران تیمش نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، ارتوئرول سائلام ظهر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: روزهای پر فشاری را سپری می‌کنیم. متاسفانه در سال جدید شروع خوبی نداشتیم. دوره اولی که به تراکتورسازی آمدم، شروع خیلی خوبی داشتم و بعد از آن بازی‌های خوبی انجام دادیم که تمامی تماشاگران از فوتبال ما لذت می‌بردند. در چند بازی آخر نتوانستیم خوب بازی کنیم که علت‌های متفاوتی دارد. فعلا نمی‌خواهم وارد این موضوعات شوم.

او درباره بازی با سپاهان گفت: بازی فردا خیلی مهم است. یک بازی فینال گونه برای دو طرف است. هر دو تیم در قسمت پایین جدول هستند و ما سعی می‌کنیم خودمان را بالا بکشیم. به مصاف تیمی می‌رویم که در جدول پایین‌تر از ماست و بازی فردا در مقابل طرفداران‌مان، حائز اهمیت است. باید پیروز مسابقه شویم و بتوانیم در سه هفته پایانی لیگ برتر، بابت قسمت پایین جدول نگرانی نداشته باشیم. مقابل تیم خوبی بازی می‌کنم که دنبال رهایی از شرایط موجود است. فکر می‌کنم مسابقه خوب و جنگنده‌ای پیش‌رو داریم.

سرمربی تراکتورسازی درباره مصدومان تیمش گفت: مصدومیت رضا شربتی و احسان پهلوان ادامه دارد. باید وضعیت بازیکنان را در روز قبل از بازی کنترل کنیم و فردا تصمیم نهایی درباره ترکیب را بگیریم. از هواداران تراکتورسازی خواهش می‌کنم برای بازی فردا همه چیز را کنار بگذارند و بدون قید و شرط از تیم‌شان حمایت کنند و برای حمایت از تیم‌شان به ورزشگاه بیایند و هیچ موضوعی ذهن‌شان را درگیر نکند و تا انتهای بازی تیم‌ را تشویق کنند. فردا به کمک هواداران احتیاج داریم و امیدوارم با کمک آن‌ها بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و یک پیروزی شیرین کسب کنیم. برای باشگاه تراکتورسازی هم فرصتی را بدهیم که یک بار دیگر سر پا بایستد و دوره جدیدی را برای طرفداران‌مان شروع کنیم و خاک مرده از روی این باشگاه برداشته شود.

سائلام خاطرنشان کرد: ما مشکلاتی داریم، ولی از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم که سعی کردند انعکاس این مشکلات را در درون زمین نشان ندهند و هر چه در توان‌شان بود را به نمایش بگذارند. بازیکنان ما تا امروز مشکلات را بازگو نکردند و این شرایطی که درگیر آن هستیم، در طول ۱۳ سال مربیگری‌ام، تجربه‌ی اولم است و امیدوارم مدیرعامل باشگاه، راه‌حلی را برای از بین بردن مشکلات پیدا کنند و بازیکنان با تمرکز و آرامش کافی به کار خود ادامه دهند.

وی افزود: من می‌دانم که مدیریت باشگاه، تمام تلاش خود را می‌کند تا این مشکلات را از بین ببرد و امیدوارم به این زودی، همه مسائل حل شود.

سرمربی تراکتورسازی بیان کرد: می خواهم صادقانه به شما بگویم که من تبریز و مردم آن را خیلی دوست دارم، چون که این‌جا جای ماست و باور دارم که آن‌ها روراست و صادق هستند و کاری که باید انجام شود، این است که بازی با سپاهان را با موفقیت رد کنیم و نفس راحتی بعد از این بازی بکشیم و فعلا تنها کاری که باید بکنیم، این است که برای بازی فردا تمرکز لازم را داشته باشیم و با قدرت به ادامه لیگ فکر کنیم.

سائلام در واکنش به این که آیا بازیکنان خارجی به تیم او تحمیل شده‌اند؟ گفت: نمی‌خواهم به موضعات دیگری فکر کنم. فقط به یک چیز فکر می‌کنم. آن هم این است که باید بازی فردا را ببریم و در آینده خیلی رک و رو راست به سوالات شما پاسخ خواهم داد. نمی‌خواهم تشنجی ایجاد کنم.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: وقتی به بازی با الاهلی نگاه می‌کنیم، می‌بینیم ما خوب بازی می‌کنیم اما گل نمی‌زنیم. در بازی قبل ما پنالتی خودمان را از دست دادیم ولی الاهلی یک موقعیت گل هم نداشت و فقط روی یک صحنه به گل رسید.

او با اشاره به کمبود بازیکن در تیمش اضافه کرد: ما مجبور شدیم با این بازیکنان محدود، خیلی از بازی‌ها را با ۱۳ تا ۱۴ بازیکن پشت سر بگذاریم. این که بخواهیم در فاصله چند روز در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم کار سختی بود. متاسفانه مصدومیت و خستگی بازیکنان پیامدهای منفی این موضوع بود. مجبور شدیم بعضی از بازیکنان را وارد بازی‌های پر فشار و سختی کنیم. اکنون در طول هشت روز مجبوریم سه بازی سخت و پرفشار انجام دهیم.

سائلام با ابراز امیدواری از حل مشکلات در هفته پیش‌رو گفت: امیدوارم در هفته پیش‌رو مشکلات‌مان را برطرف کنیم. نباید مشکلات بیش از این ادامه داشته باشد. من باور دارم بازیکنان با حمایت هواداران می‌توانند صفحه جدیدی را در تاریخ این باشگاه رقم بزنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.