به گزارش ایرنا، ارطغرول ساغلام ظهر جمعه در نشست خبری قبل از بازی تیم تراکتورسازی و سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: به طور کلی دوره پر فشاری داشتیم مخصوصا بعد از عید نوروز بازی های خوبی انجام ندادیم ولی در دوره اول به نسبت خوب بودیم و هواداران از بازی تراکتورسازان راضی و خوشنود بودند.
ساغلام با اشاره به نتیجه غیر قابل قبول تیمش در بازی های آسیایی خاطر نشان کرد: به طور حتم این نتایج علت هایی دارد که فعلا نمی خواهم از این علت ها سخن بگویم چرا که در این برهه زمانی فکر اول کادر فنی و تک تک بازیکنان باید پیروزی در مقابل تیم سپاهان می باشد.
سرمربی تیم تراکتورسازی با بیان این موضوع که تیم سپاهان یکی از تیم های خوب لیگ برتر بوده و با این که در جدول پشت سر ما قرار دارد عنوان کرد: تیم حریف از انگیزه بالایی برای صعود برخوردار بوده ولی باید بگویم که بازی فردا برای ما حکم فینال داشته و برای کسب سه امتیاز بازی فردا، هرچه در چنته داریم باید رو کنیم.
وی از احسان پهلوان و رضا شربتی به عنوان بازیکنان مصدوم تیمش نام برد و گفت: با معلوم شدن وضعیت نهایی شربتی تا عصر امروز، احتمال می رود این بازیکنان را در بازی فردا مقابل تیم سپاهان در اختیار نداشته باشیم.
ساغلام با تاکید بر این موضوع که از هواداران می خواهم که در بازی فردا فقط و فقط تیم تراکتورسازی را تشویق و حمایت کنند اظهار کرد: امیدوارم هواداران پرشور تیم به دور از هر مشکل و مسئله ای از شروع بازی تا خاتمه آن از حمایت تیم تراکتورسازی دست برنداشته و به مسائل دیگری دامن نزنند چرا که تیم فعلا در شرایط خاصی به سر می برد.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد اتفاقات دیروز در تمرین بازیکنان تیم تراکتورسازی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص تیم و بازی فردا مقابل سپاهان تمام فکر و ذکر تیم برای پیروزی در بازی فردا می باشد لذا حل این نوع مشکلات که داخلی بوده به بعد از بازی با این تیم موکول می شود تا با فکری آزاد و به دور از احساسات تصمیم گیری شود.
وی همچنین در خصوص خبرهای ضد و نقیض در مورد جذب دو بازیکن خارجی تیم تراکتورسازی که از طرف وی بوده یا مدیریت باشگاه اعلام کرد، فعلا نمی خواهم در این مورد پاسخگو باشم.
گفتنی است منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم سپاهان به دلیل تمرین بازیکنانش نتوانست در نشست خبری امروز حاضر شود.
دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان فردا شنبه 18فروردین از ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.
تیم تراکتورسازی با 29 امتیاز در رده دهم و تیم سپاهان با 27 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر جام خلیج فارس قرار دارند.
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.