مصطفی صفایی پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این پرواز قرار بود ساعت 19 و 30 دقیقه بنشیند، اظهارکرد: خلبان هواپیما پس از اینکه متوجه اشکال فنی در چرخ ها شد 20 دقیقه فرود خود را به تاخیر انداخت تا سوخت هواپیما تخلیه شود و سپس با مهارت فرود امد .
وی با بیان اینکه مسافران این پرواز آسیب ندیده اند، گفت: هواپیما پس از تعویض لاستیک ها به پارکینگ منتقل می شود.
صفایی گفت: با وجود این حادثه به علت اینکه فرودگاه تبریز دارای 2 باند است وقفه ای در برنامه پروازی این فرودگاه پیش نیامده است.
وی افزود: تندباد امروز هم تاثیری در نشست و برخاست پروازهای امروز فرودگاه شهید مدنی تبریز نداشت.
فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در ارتفاع 1494 متری از سطح دریا در زمینی به مساحت 529 هکتار در سال 1329 با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است .
شرکت های هواپیمائی فعال در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شامل شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران (هما)، شرکت هواپیمائی ایرتور ، شرکت هواپیمائی آتا ، شرکت هواپیمائی آسمان، شرکت هواپیمائی کیش، شرکت هواپیمائی ترکیش، شرکت هواپیمائی ماهان ، شرکت هواپیمائی قشم ایر، شرکت هواپیمائی کاسپین، شرکت هواپیمائی زاگرس، شرکت هواپیمائی معراج و شرکت خدمات هندلینگ آرمان است.
پروازهای داخلی فرودگاه تبریز در مسیرهای تهران – مشهد – اصفهان – شیراز- اهواز – کیش – بندرعباس– عسلویه – کرمان – رشت و قشم) و پروازهای خارجی در مسیرهای هامبورگ- مدینه - استانبول و بغداد انجام می شود.
3071/518

- پروازهای روزانه فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز : ( 44پروازداخلی و6 پروازخارجی )
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.