استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: رویداد گردشگری «تبریز ۲۰۱۸» می‌تواند نقطه‌ی تحولی برای استان باشد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در سخنرانی پس از تحویل سال با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور افتتاح رسمی این رویداد و استقبال از مهمانان ۲۰۱۸، شاهد سفر رییس جمهور محبوب ایران به استان خواهیم بود که این سفر دستاوردهای خوبی برای استان خواهد داشت. انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی علاوه بر افتخارآمیز بودن، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.
وی در ادامه با تاکید بر آگاهی و بصیرت مردم استان گفت: از بصیرت و همراهی مردم استان قدردانی می‌کنیم، چرا که مردم استان در ناآرامی‌های دی ماه نیز همچون سایر رویدادها، همراه نظام و وفادار به آن بوده‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شعار سال مبنی بر "حمایت از کالای ایرانی" اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان در سال جدید باید در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی تلاش کرده و منشا اثر باشند.
وی ادامه داد: سرمایه گذاران، جوانان نخبه، دانشگاهیان و واحدهای تولیدی در ایجاد اشتغال و راه اندازی واحدهای جدید همکاری کنند و خیر و برکت و رفاه برای هم استانی‌ها فراهم کنند.
خدابخش در ادامه با قدردانی از فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی در تعطیلات نوروزی بیان کرد: نیروهای هلال احمر، اورژانس، بانک، عوامل راهداری، نیروی انتظامی و مرزداران از جمله بخش‌های فعال در عید نوروز هستند که برای تامین امنیت، رفاه و نظم جامعه در محل خدمتشان حضور دارند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم هموطنان با استفاده از سیره‌ی صله ارحام، سفر و استقبال از گردشگران سراسر ایران اسلامی و گردشگران خارجی‌ سال خوبی را سپری کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.