عضو شورای شهر تبریز اعلام کرد: باتوجه به سیاست شورا مبنی بر حمایت از ورزش همگانی، تیم فوتبال شهرداری تبریز به مس سونگون واگذار می‌شود.
«فریدون بابایی اقدم» در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: باتوجه به خواست افکار عمومی و سطح بالای دو تیم والیبال و بسکتبال شهرداری، واگذاری این تیم‌ها در سال آتی میسر نیست، اما این دو تیم هم طی یک بازه زمانی واگذار خواهند شد.
وی با بیان این‌که برنامه‌ی شورا و شهرداری حمایت از ورزش همگانی است، ادامه داد: اعتبارات سازمان ورزش شهرداری در سال 97 کاهش یافته و هزینه‌ها نیز هدفمند خواهند شد.
این عضو شورا در خصوص پیشنهادش برای حمایت از قالیبافان، اظهار کرد: سال‌های گذشته 50 درصد بدهی قالیبافان به شهرداری تا سقف 100 میلیون ریال شامل بخشودگی می‌شد و سال گذشته بنا به دلایلی این نوع حمایت منتفی شده بود که در جلسه امروز (یکشنبه) زمان بررسی تبصره‌های دائمی بودجه، به پیشنهاد بنده و با حمایت همکاران، از سال آتی نیز تسهیلات در اختیار قالیبافان قرار می‌گیرد.
وی با بیان این‌که قالی بافی صنعت اول تبریز بوده و بخش بزرگی از مردم این شهر قالیباف هستند، گفت: امیدوارم در سال 97 شاهد رونق کسب و کار قالیبافان باشیم.
بابایی‌اقدم با اشاره به عزم مجموعه شهرداری برای بازآفرینی بافت حاشیه نشین تبریز، تأکید کرد: امامی  امورات نوسازی بافت ناکارآمد شهری در قالب پروژه سرمایه گذاری داخلی و خارجی و یا در قالب پروژه امانی به سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری تبریز محول شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.