آیین رونمایی از فعالیتهای ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 97 با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی، امروز شنبه 26 اسفند، در شهرک آزمایش راهنمایی و رانندگی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، این مانور با حضور قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مدیران و نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی برگزار شد.

محمد صادق پورمهدی، با حضور قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان در این آئین با اشاره به اهمیت آسایش و امنیت میهمانان نوروزی گفت: ستاد اجرایی خدمات ‌سفر استان آماده استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی است و برنامه های متعددی برای اجرای متفاوت نوروز 97 در نظر گرفته است.

وی افزود: مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف ستاد باید رضایت‌خاطر مردم را به‌دنبال داشته باشد و امسال شاهد تحقق عینی ارائه خدمات متفاوت به مردم باشیم.

پورمهدی یکی از مهم‌ترین عوامل در ستاد خدمات سفر را موضوع راه‌ها و حمل‌ونقل عنوان کرد و افزود: یکی از تأکیدات سیاست دولت در بحث اجرای خدمات سفر موضوع راه‌هاست که در همین راستا کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان، تمهیدات لازم را با استقرار گشت های سیار و کنترل جاده ای اتخاذ و نوروز 97 را با شعار "پرهیز از خطر، آرامش در سفر" آغاز خواهند کرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، آمادگی اکیپ‌های هلال‌احمر، ساماندهی مراکز اقامتی، بازدید و آماده‌سازی و بهسازی مجتمع‌های خدمات رفاهی و نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی ، همچنین ارائه چک‌لیست تمامی فعالیت‌ها و بررسی آمادگی استقبال از مسافران نوروزی را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در طول ایام نوروز اجرا خواهند شد.

پورمهدی در پایان، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های نوروزی استان مستلزم همکاری عموم مردم است تا میهمانان نوروزی خاطره خوشی از سفر به استان در سال 2018 داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.