در حالی 2 ساعت به آغاز زمان رسمی بازی تیم های تراکتورسازی و الجزیره در ورزشگاه یادگار امام باقی مانده بود، حدود پنج هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.
مسیرهای منتهی به مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز بسیار شلوغ بود و حرکت خودروهای حامل هواداران به کندی انجام می شد.
تلاش 2 دختر با ظاهر پسرانه برای ورود به ورزشگاه یادگار امام تبریز و شناسایی آنها توسط نیروهای انتظامی حاضر در محل از دیگر حاشیه های جالب توجه بازی امروز تیم های تراکتورسازی تبریز و الجزیره بود.
تیم تراکتورسازی به رغم برتری آشکار مقابل الجزیره، به دلیل بی دقتی بازیکنانش، فرصت های زیادی را از دست داد تا اینکه الجزیره با کسب تنها موقعیت خود در دقیقه 44 نیمه اول توسط رومارینو به گل نخست بازی دست یافت.
عزیز یلدریم، مالک باشگاه فنرباغچه ترکیه که بامداد امروز وارد تبریز شد و قرار بود بازی تیم های تراکتورسازی و الجزیره را در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام به تماشا بنشیند، به دلیل شرایط نامساعد جسمانی تبریز را به مقصد استانبول ترک کرد و در استادیوم حاضر نشد.
زمین خوردن های بی مورد بازیکنان تیم فوتبال الجزیره برای وقت تلف کردن، با اعتراض هواداران تراکتورسازی مواجه بود، به گونه ای که داور بازی 6 دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم بازی لحاظ کرد.
بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی پس از فرصت سوزی های متوالی سرانجام در دقیقه 78 بازی با گل فرزاد حاتمی به گل تساوی دست یافتند.
هواداران پرشور تراکتورسازی مانند همیشه با حوصله 90 دقیقه تمام تیم محبوب شان را تشویق کردند.
علی خسیس، دروازه بان تیم الجزیره بارها دروازه تیمش را از خطر گل حتمی نجات داد.
استوری سردار آزمون، لژیونر ارزشمند فوتبال کشورمان در حمایت از تیم فوتبال تراکتورسازی، بازتاب گسترده ای در میان هواداران تراکتورسازی داشت.
بیش از 40 هزار هوادار تیم فوتبال تراکتورسازی این بازی را تماشا کردند و بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.
518/9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.