به گزارش ایرنا، ظفر محمدی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه بخشدار سراجو گفت: ارائه خدمات مناسب و توجه به مطالبات روستاییان، نیازمند عزم عمومی و همت مسئولان است.
وی ادامه داد: در سال های اخیر زیرساخت های مناسبی از جمله احداث درمانگاه و اجرای طرح های مختلف عمرانی، راه روستایی، گاز رسانی، برق رسانی و آب روستایی در این بخش انجام شده و با برنامه ریزی های مدون و تلاش بخشداری و دهیاری ها، شاهد توسعه پرشتاب روستاها خواهیم بود.
بخشدار سابق سراجو نیز در این آیین گفت: در سه اخیر طرح های بزرگی در راستای عمران و آبادانی روستاهای این منطقه انجام شده است.
نقی محمدی افزود: هم اکنون آسفالت ریزی سه راه روستایی در دست اجراست و راه هشت روستا نیز از اوایل سال آینده با مشارکت مردمی بهسازی و آسفالت ریزی خواهد شد.
وی ادامه داد: براساس مصوبات و طرح های در دست اجرا، 33 روستا در سال آینده گاز رسانی خواهد شد که با بهره برداری از این طرح ها، تمامی روستاهای بالای 20 خانوار این بخش از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
وی اضافه کرد: در سا جاری نیز هفت خانه بهداشت روستایی در بخش سراجو احداث شده و به زودی نیز طرح احداث سه درمانگاه شبانه روزی در روستاهای این بخش آغاز خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در این آیین فرخ محمدزاده به عنوان بخشدار جدید سراجو معرفی و از خدمات نقی محمدی بخشدار سابق این بخش تجلیل شد.
فرخ محمدزاده سابقه بخشداری بخش شادیان و نیز مسئولیت اداره سیاسی فرمانداری مراغه را در کارنامه دارد و نقی محمدی نیز به عنوان بخشدار بخش مرکزی گوگان معرفی شده است.
بخش سراجوی مراغه با 99 روستا دارای 25 هزار نفر جمعیت بوده که 57 روستاها دارای شورای اسلامی 60 روستای این بخش نیز دارای دهیاری است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.