رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از افزایش فوری سهمیه واردات پوشاک منطقه آزاد ارس به میزان یک میلیون و پانصدهزار دلار، خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محسن نریمان با اشاره به افزایش سهمیه منطقه آزاد ارس در آستانه نوروز، گفت: باتوجه به برخی از مشکلات بازاریان ارس در زمینه تامین اجناس مورد نیاز در نوروز 97 و با مذاکراتی که در این زمینه با دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور انجام شد، سهمیه واردات منطقه آزاد ارس افزایش یافت.
وی تصریح کرد: بر اساس مذاکرات صورت گرفته، یک میلیون دلار از سهمیه منطقه آزاد ماکو و 500 هزار دلار از سهمیه منطقه آزاد اروند کسر و به سهمیه واردات پوشاک منطقه آزاد ارس افزوده شد.
نریمان خاطرنشان کرد: افزایش سهمیه به گمرک منطقه آزاد ارس- جلفا ابلاغ شده است و تجار و بازرگانان این منطقه می توانند از سهمیه جدید نیز در آستانه نوروز استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پایان گفت: ارس در طول ایام نوروز میزبان میلیون ها نفر از گردشگران از سراسر ایران است و با افزایش سهمیه واردات پوشاک بخشی از مشکلات بازار ارس برای تامین اجناس واحدهای صنفی مستقر در منطقه مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.