به گزارش ایرنا، رحیم شهرتی فر شامگاه دوشنبه در دیدار با مادران شهدای انقلاب، یوسف رنجبر و حبیب نقی‌نژاد، با بیان اینکه خانواده شهدا ولی‌نعمتان این انقلاب و نظام هستند، افزود: آسایش و امنیتی که امروز شاهد آن هستیم نتیجه ایثارگری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های شهدا و خانواده شهدا است.
وی با اشاره به اینکه 10 هزار شهید از آذربایجان شرقی تقدیم نظام و انقلاب شده است، گفت: در دوران انقلاب اسلامی همه مردم در راه پیروزی این انقلاب کمر همت بستند و ازجان‌گذشتگی‌ها کردند.
شهرتی فر با تاکید بر اینکه باید وفادار به راه شهدا باشیم، اظهار کرد: وظیفه ما زنده نگه‌داشتن نام و خاطره شهدا است، و باید در مسیر آرمان‌های شهدا حرکت کنیم و اجازه بی‌حرمتی به خون شهدا را ندهیم.
وی ادامه داد: همچنان که در آیات الهی قرآن نیز تأکید شده، شهدا زنده‌اند و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند باید به‌نوعی عمل کنیم که در آن دنیا شرمنده شهدا نشویم.
به گزارش ایرنا، در آذربایجان شرقی 10 هزار شهید و 24 هزار جانباز از استان در راه انقلاب و نظام جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
شهید حبیب تقی نژاد اولین شهید کم سن انقلاب اسلامی به همراه شهید یوسف رنجبر درجریان قیام مردم تبریز بر ضد حکومت ستم شاهی در تظاهرات مردمی 29بهمن 1356 به درجه شهادت نایل آمدند.
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.