به گزارش خبرآنلاین از تبریز، پردیس سینمایی ستاره باران در فاز اول با ۵ سالن سینمایی و آمفی تئاتر به بهره برداری می رسد.

مجموعه ستاره باران با ۲۸ هزار متر زیربنا در عرصه و مسافتی بالغ بر ۳۵۰۰ متر شامل بخشهای تجاری، اداری و پارکینگ وسیع اینبار با احداث پردیس سینمایی مجهز، در زمینه توسعه فضاها و امکانات فرهنگی شهر تبریز پیشقدم شده است.
استان آذربایجان شرقی که پیش از انقلاب ۱۹ سالن سینما داشته، امروز تنها از ۸ سالن سینمایی برخوردار است که عمدتا با مشکلات زیرساختی، بنایی و امکانات قدیمی اداره می شوند.
این اقدام ارزشمند بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر که برای اولین بار طی چند دهه گذشته انجام می شود، در فاز اول با احداث ۵ سالن سینمایی مجهز و آمفی تئاتر به بهره برداری می رسد.
مجموعه ستاره باران شامل چهار طبقه تجاری بالغ بر ۹۰ واحد را شامل می شود که طبقات تجاری این مجموعه بصورت اختصاصی تفکیک شده اند، بطوری که طبقه دوم تنها به محصولات مادر و کودک، طبقه سوم شامل food court ، طبقه منفی ۱ و ۲ به پارکینگ و طبقات ۴ تا ۱۱ به واحدهای اداری اختصاص یافته است.
قسمتی از طبقه سوم این مجتمع به مساحت یک هزار متر مجموعه فرهنگی، شامل یک سالن چند منظوره با ظرفیت ۴۵۰ نفر به عنوان آمفی تئاتر و سالن همایش و یک سالن ۱۵۰ نفره مختص سینما با سیستم دیجیتال دالبی و امکانات مجهز چون بوفه مخصوص سینما است.
در طبقه چهار نیز دو سالن ۵۰ نفره VIP احداث شده، که به برنامه های فرهنگی، رونمایی فیلم و برنامه های ویژه بخش سینمایی اختصاص می یابد.
همچنین در فاز دوم این پروژه ۳ سالن مجهز و به روزتر با ظرفیت ۹۰ نفر با جدیدترین امکانات سینما و اجرای تئاتر در طبقه چهارم احداث خواهد شد.
مجتمع ستاره باران با اعتباری بالغ بر یک صد میلیارد تومان احداث شده که مجموعه فرهنگی این مجتمع با بودجه ای بالغ بر ۴ و نیم میلیارد با آخرین امکانات و سیستم های سینمایی احداث و تجهیز شده است.

پردیس سینمایی تبریز

 

46

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 883008
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.