به گزارش ایرنا، علی دلداری روز جمعه در نخستین همایش مهرگان حمایت از بیماران و کودکان مبتلا به سرطان در مراغه افزود: نتیجه این تلاش ها و حمایت های انجمن های خیریه و سازمان های مردم نهاد، کاهش آلام و دردهای ناشی از بیماری ها و آسیب های اجتماعی است.
وی ادامه داد: این اقدامات در حقیقت احساس مسئولیت نسبت به هم نوع و ترویج انسان دوستی در بین آحاد جامعه و کمک به اقشار نیازمند است.
وی با بیان اینکه رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی نیازمند عزم عمومی و تلاش سازمان های مردم نهاد است اضافه کرد: با تلاش این انجمن ها که صدای مردم هستند، این ناهنجاری ها و معضلات اجتماعی کاهش می یابد.
وی با اشاره به وجود آسیب اجتماعی مهمی چون طلاق در این شهرستان گفت: متاسفانه در سال جاری 564 طلاق قطعی در این شهرستان روی داده است.
وی افزود: هم اکنون طلاق در صدر آسیب های اجتماعی این شهرستان قرار دارد و آسیبی چون اعتیاد که در سال های گذشته در رتبه اول بوده به چهارمین آسیب اجتماعی در این شهر تنزل یافته ه این امر فقط با تلاش های سازمان های مردم نهاد و انجمن های خیریه محقق شده است.
رئیس هیات مدیره انجمن بیماران مبتلا به سرطان مهرگان مراغه نیز گفت: در سال جاری 391 مددجو زیر پوشش خدمات این انجمن قرار گرفتند که از این تعداد، 221 نفر زن، 155 نفر مرد و 15 نفر نیز کودک مبتلا به این بیماری ها هستند.
بختیارزاده افزود: این انجمن با پنج سال فعالیت مستمر هم اکنون آمادگی حمایت از بیماران مبتلا به سرطان از سایر شهرها را نیز دارد.
به گزارش ایرنا، در این همایش از خیران حامی انجمن حمایت از بیماران سرطانی مراغه به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس تجلیل شد.
شهرستان مراغه با حدود 260 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.