استاندارد آذربایجان شرقی تاکید کرد: روابط عمومی‌ها به افکار عمومی احترام بگذارند و بهتر است که در خصوص میزان بودجه، پروژه، مصوبه‌های جلسات و موارد مشابه این، اطلاع رسانی جامع و مورد قبولی برای مردم  داشته باشند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در دوره آموزشی «مدیریت ارتباطات در بحران» با اشاره به این‎که در دنیای امروز اطلاع رسانی و انتشار اخبار به شیوه‌های مختلف انجام می‌شود، گفت: روابط عمومی‌ها وظیفه دارند که اطلاعات را در نهایت صداقت و انصاف به مخاطبان منتشر کنند و هیئت دولت و مدیران به عنوان منتخبان غیر مستقیم مردم، باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و به جای واکنش تند به انتقادات، در پی حل مشکلات و اصلاح امور تلاش کنند.
وی به مدیران روابط عمومی و مدیران توصیه کرد که در فضاهای مجازی حضور فعال داشته باشند تا مسائل و دغدغه‌های مردم از طریق این فضا‌ها احصاء و به دنبال آن بررسی و رفع شود. 
وی یاد آور شد: گاهی مشاهده می‌شود که 95 درصد کار به خوبی انجام شده است ولی رسانه‌ها و افکار عمومی هم‌چنان درگیر پنج درصد باقی مانده هستند که در این جا روابط عمومی در اطلاع رسانی دقیق و واقعی روند امور، نقش مهمی را ایفا کند.
دوره آموزشی «مدیریت ارتباطات در بحران» ویژه مدیران روابط عمومی و مدیران مسئول اصحاب رسانه با حضور مهران صمدی ،دکترای مدیریت رسانه، در سالن جمهوری اسلامی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.