به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی روز چهارشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان افزود: دشمن با آگاهی از این موضوع که ضعف اعتقادات دینی منجر به بروز ناهنجاری در جامعه می شود در قالب جنگ نرم اعتقادات و باورهای مردم بویژه جوانان را هدف قرار داده است.
وی با تاکید بر فرهنگ سازی و ترویج آموزه ‌های دینی با محوریت دین در خانواده ‌ها، گفت: عملگرایی مسئولان در این زمینه می تواند راهگشا و تاثیرگذار باشد.
حجت الاسلام شربیانی افزود: امر به معروف و نهی از منکر تکلیف دینی و وظیفه همگانی است و رواج آن در جامعه، از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی که امروز شاهد آن هستیم جلوگیری می کند.
وی با بیان اینکه جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در قرآن مشخص شده گفت: مسئولیت پذیری یکی از اصلی‌ ترین مصادیق امر به معروف است و وقتی فردی مسئولیتی را بر عهده می گیرد باید آن را به نحو احسن انجام دهد .
وی از برنامه های گسترده در حوزه ترویج این فرهنگ و نیز اقدامات فرهنگی در راستای حاکمیت بخشیدن به اصول و مبانی دینی استقبال کرد و گفت: در حوزه ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه، همه باید وارد میدان عمل شوند.
شهرستان عجب شیر با حدود 71 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.