به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن موسوی امام جمعه شهرستان کلیبر روز چهارشنبه با اشاره به اینکه ارزش آب از همه چیز برتر است، گفت: آب یکی از مطهرات دین و همه پاکی ها از آب است و لازمه حیات همه موجودات می باشد بنایر این صرفه جویی آب ضروری بوده و باید مراعات و قناعت شود.
فرماندار شهرستان کلیبر هم گفت: در زندگی روزمره صرفه جویی آب ضروری است به خصوص در کشور ما که میزان بارندگی کمتر از یک سوم دنیاست باید در مصرف آب دقت کنیم.
رسول خدابخش خاطرنشان کرد: اگر آب نباشد همه موجودات از بین می روند و نتیجه آن نابودی زندگی است بنابراین از تمامی خانواده ها و دانش آموزان درخواست دارم برای هر نوع مصرف آب قناعت کنند.
رئیس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه جان آب در خطر است، گفت: ضرورت مدیریت مصرف آب در انجام سنت خانه تکانی در آستانه سال نو، بیش از پیش احساس می شود.
علی هادی گفت: وقوع پدیده خشکسالی در سال های اخیر، کاهش حجم بارندگی و خشک شدن قنات ها و چشمه ها باعث شده تا با بحران آب مواجه شویم بنابراین اصلاح الگوی مصرف می تواند ما را در عبور از شرایط بحرانی یاری کند.
وی همچنین هدف از برگزاری جشنواره واژه آب و پویش خانه تکانی را تشریح و برای دانش آموزان و اهالی روستا، راه ها و روش های صرفه جویی در مصرف آب را بیان کرد.
در پایان این همایش دانش آموزان ضمن خلق نقاشی در خصوص مصرف بهینه آب با راه و روش های صرفه جویی در مصرف آب آشنا شده و هدایایی از طرف روابط عمومی شرکت آبفار استان دریافت کردند.
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.