سرپرست امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که تسهیلات اشتعال زایی باید به واجدین شرایط تا پایان سال اعطا شود، گفت: طبق گفته آقای استاندار مدیران اقتصادی استان به حوزه اشتعال‌زایی روستایی ورود جدی کرده و تسهیلات مصوب را جذب کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در کارگروه تخصصی اشتغال استان، با بیان این‌که طبق تاکید استاندار آذربایجان شرقی معاونان اقتصادی استان باید نسبت به بخش اشتغال زایی روستایی توجه زیادی داشته باشند، اظهار کرد: طرح‌های ثبت شده در سامانه کارا باید برای ارائه به بانک بررسی شوند تا مانعی در مراحل ارائه‌ی تسهیلات ایجاد نشود.
وی اعطای تسهیلات اشتغال زایی به واجدین شرایط تا پایان سال جاری را ضروری دانست و گفت: باید اقدامات لازم جهت جذب تسهیلات مصوب به صورت کامل انجام گیرد.
وی ادامه داد: اکثر طرح‌های ثبت شده در سامانه کارا مربوط به حوزه ی صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی استان است.
سرپرست امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که دستگاه‌های اجرایی باید در ارائه گزارش‌های بانک‌ها  و دبیر خانه‌ها دقت کافی داشته باشند در غیر این صورت برخورد خواهیم کرد، افزود: دبیرخانه ها با بانک‌ها باید ارتباط تنگاتنگی برقرار کنند تا نتایج مثبتی در این راستا به دست آورند.
وی در پایان با اشاره به بررسی طرح‌های اشتغال روستاییان، عنوان کرد: ما باید طرح‌ها را به نحو احسن اجرایی کنیم تا بیشترین سود و بهره نصیب استان‌مان شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.