دروازه‌بان برزیلی تراکتورسازی می‌گوید می‌توانند در دور برگشت با کسب تمامی امتیازات به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.
به گزارش ایسنا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در خانه‌ی الجزیره امارات به تساوی بدون گل رسید. جوردی آلمیدا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در ابوظبی، درباره دیدار مقابل الجزیره اظهار کرد: ما بازی خوبی مقابل الجزیره انجام دادیم اما مانند باقی بازی‌ها قدر موقعیت‌ها را ندانستیم.
دروازه‌بان برزیلی تراکتورسازی که در دیدار با الجزیره نمایش خوبی داشت درباره عمکلرد خوبش در این دیدار گفت: خدا کمک کرد و توانستم توپ‌های خوبی مهار کنم و نگذارم تیمم گل دریافت کند تا اولین کلین‌شیتم را در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشم. امیدوارم در بازی بعدی هم بتوانم همین عملکرد را داشته باشم.
او در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر به کسب امتیاز در دور برگشت و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است، توضیح داد: من به این موضوع خیلی امیدوار هستم. ما خوب بازی می‌کنیم. همچنین در تبریز هواداران ما حضور دارند و می‌توانند ما را در این راه کمک کنند تا در دور برگشت تمام بازی‌هایمان را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.