مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بناب از اعزام یکهزار دانش آموزان پسر و دختر دوره متوسطه دوم این شهرستان به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب کشور خبر داد . 
محمود قهرمانی در گفت‌‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی در تشریح این خبر اظهار کرد: این تعداد دانش آموز در قالب 24 اتوبوس که از سوم آبان ماه سال 96 شروع و اخرین اتوبوس هم صبح  امروز 15 اسفند ماه به مناطق عملیاتی شمال غرب و جنوب کشور اعزام شدند. 
وی اردوی راهیان نور را راهی برای انتقال ارزش‌های والای دفاع مقدس به دانش‌آموز و نسل جوان امروز دانست و افزود: آموزش و پرورش بناب همه تلاش خود را جهت ایجاد انگیزه بیشتر و بهتر برای سفر دانش آموزان به این اردو انجام داده است . 
وی برگزاری اردوهای راهیان نور و اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس را در تقویت روحیه ایثار و مقاومت دانش آموزان بسیار موثر خواند، و از همکاری خوب و جدی سپاه پاسداران شهرستان در اعزام این کاروان ها تقدیر وتشکر کرد . 
قهرمانی ثبت فعالیت‌ها و برنامه‌های دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور را ضروری برشمرد و گفت: ثبت این اردوها و نمایش آنها برای سایر دانش آموزان می تواند در افزایش بازدید آن ها از مناطق عملیاتی تاثیرمثبت خوبی در الگو برداری از زندگی شهدا و فرهنگ سازی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها داشته باشد . 
وی افزود: اعزام کاروان راهیان نور یک حرکت فرهنگی آموزشی است که درمدت حضور پنج روزه، دانش آموزان علاوه بر بازدید از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس مطالب آموزشی مرتبط را نیز فراهم می گیرند. 
به گزارش ایسنا: اردوی راهیان نور دانش آموزان بناب پنج روزه بوده و از مناطق دفاع مقدس جنوب و شمالغرب کشور مانند شلمچه، اروند رود، طلایه، دهلران،دو کوهه ، اندیمشک ، دزفول ، فکه و ...بازدید می کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.