شهرداری تبریز، نایب قهرمان رقابت‌های سر کل کبدی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در دیدار پایانی این مسابقات تیم شهردای تبریز، نماینده جمهوری اسلامی ایران 32 بر 20 نتیجه را به حریفش واگذار کرد و نایب قهرمان آسیا شد.

تیم های ایرفورث و وزارت نیروی پاکستان رده های اول و سوم را به خود اختصاص دادند.

مسابقات سرکل کبدی قهرمانی باشگاههای آسیا با حضور ده تیم برتر این قاره در لاهورپاکستان برگزار شد.


مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: نایب قهرمانی مسابقات سرکل کبدی باشگاه‌های آسیا توسط تیم شهرداری تبریز، موجی از شادی و سرور را در جمع مردم استان ایجاد کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج، طی پیامی کسب عنوان نایب‌قهرمانی تیم سرکل کبدی شهرداری تبریز در مسابقات باشگاه‌های آسیا را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

"به لطف و عنایت حق تعالی امروز بار دیگر شاهد درخشش جوانان توانمند، قهرمانان غیور و ورزشکاران مومن استان آذربایجان شرقی در رقابتی مهم و معتبر در عرصه ای بزرگ چون مسابقات سرکل کبدی باشگاه های آسیا هستیم که موجب اعتلا و افتخاری شیرین و دلنشین برای ملت و کشور عزیزمان شد.

کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات سرکل کبدی باشگاه‌های آسیا توسط تیم شهرداری تبریز مایه بسی مباهات و خرسندی است که موجی از شادی و سرور را در جمع مردم استان آذربایجان شرقی به ویژه جامعه ورزش استان ایجاد کرد .

بی‌شک استان آذربایجان شرقی و علی‌الخصوص جامعه ورزش از داشتن چنین ورزشکاران و جوانان برومندی به خود می‌بالد و این موفقیت ها نشانی از توکل، همت و تلاش ورزشکاران و جوانان شایسته استان بوده و قطعاً در آینده‌ای نه‌چندان دور، با توانایی‌هایی که در ورزشکاران استان سراغ دارم مدال‌های با ارزش‌تری در مسابقات پیش رو برای کشورو استان رقم خواهند زد.

اینجانب از طرف خود و جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، این موفقیت ارزشمند را به مدیران باشگاه شهرداری تبریز، مربیان، ورزشکاران و جامعه ورزش استان تبریک عرض نموده و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران و به ویژه ورزشکاران آذربایجان شرقی را از خداوند متعال خواهانم."


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.