احمدعلی اسدپور روز دوشنبه در جلسه مشترک کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با بیان اینکه نرخ مشارکت زنان خداآفرین در بسیاری از زمینه ها به ویژه فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی مغفول مانده و لازم است برنامه ریزی های بیشتری برای بهره مندی از ظرفیت حوزه بانوان انجام گیرد.
وی از تشکیل کمیته بانوان در این شهرستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تشکیل این کمیته بانوان با همکاری و تعامل با یکدیگر تصمیمات و برنامه ریزی های موثر در مسایل مختلف شهرستان انجام بگیرد.
اسدپور خواستار توجه بیشتر به ورزش بانوان و تعیین مربی ورزش برای بانوان شد.
وی با بیان اینکه مشارکت فعال بانوان در جامعه نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، اظهار کرد: بر اساس مطالعات کارشناسی در سطح شهرستان خداآفرین، اعتیاد، عدم تفاهم اخلاقی، استفاده نادرست از فضای مجازی و ازدواج های تحمیلی از جمله عوامل اصلی در افزایش آمار طلاق شهرستان است.
اسدپور ادامه داد: در این راستا برگزاری کارگاه های آموزشی، همایش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی قبل، حین و بعد از ازدواج و استفاده از مشاوره اساتید مجرب از راهکارهای موثر در پیشگیری از آسیب طلاق است.
وی با تاکید بر پیگیری مصوبات جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی، گفت: مسئولان باید با آمادگی و اشرافیت به موضوعات در جلسات حاضر و در برنامه های اجرایی شهرستان حضور فعال داشته باشند.
شهرستان خداآفرین با جمعیت 34 هزار نفر در فاصله 240 کیلومتری شمال شرقی مرکز آذربایجان شرقی و در نوار مرزی رود ارس واقع شده است.
/3038/ 7468/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.