یک عضو شورای شهر تبریز معتقد است بازآفرینی بافت حاشیه نشین تبریز نیازمند عزم ملی است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فریدون بابایی ‌اقدم در صحن علنی شورا، با بیان این‌که حاشیه‌نشینی بزرگترین معضل تبریز است، گفت: تاکنون تنها 171 واحد آپارتمان برای 141 خانواده ساکن در محله خلیل آباد احداث شده که باتوجه به قیمت بالای این واحدها و از طرفی کیفیت ساخت بسیار پایین، اکنون این 141 خانواده به شهرداری بدهکار شده و از طرفی با مشکلات ناشی از کیفیت پایین ساختمان‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. در واقع توان شهرداری برای بازآفرینی بافت حاشیه‌نشین تبریز همین بوده و باید از پتانسیل پخش خصوصی در این راستا استفاده کنیم.
وی با بیان این‌که شهردار تبریز مصمم به جراحی عظیم در بافت حاشیه‌ نشین شهر است، اظهار کرد: شهرداری چندین جلسه با یک شرکت ترکیه‌ای برگزار کرده و به تازگی بنده به همراه آقای دبیری از پروژه‌های این شرکت در تهران بازدید کردم. این شرکت در پردیس تهران در بدترین شرایط، بهترین مسکن را احداث کرده که حاکی از توان این مجموعه است.
این عضو شورای شهر تبریز با اشاره به تسهیلات ویژه دولت برای بازآفرینی بافت حاشیه‌نشین، گفت: احداث 100 هزار واحد در بافت حاشیه نشین تبریز با استفاده از توان بخش خصوصی نیازمند کمک و عزم نماینده ولی فقیه در استان، مجموعه استانداری و نهادهای نظارتی است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.