شهردار تبریز با اشاره به آخرین مراحل تکمیلی مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز، گفت: این مرکز ارزشمند، به عنوان زیرساخت اصلی «تبریز۲۰۱۸» میزبان برنامه‌های ملی و بین‌المللی خواهد بود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، ایرج شهین‌باهر در حاشیه بازدید استاندار آذربایجان‌شرقی از پروژه‌های گردشگری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: سالن اصلی مرکز همایش‌های بین المللی تبریز با ۱۴۰۰ نفر جمعیت، تقریباً به پایان رسیده و به زودی بخش‌های تاسیساتی آن نیز تکمیل می‌شود.
 
وی اضافه کرد: این پروژه، بزرگترین سالن همایش‌ها در شمال غرب کشور است که به عنوان یک مجموعه فرهنگی و هنری، مهیای میزبانی‌های علمی، فرهنگی و هنری  شهر می‌شود.
 
شهردار تبریز با اشاره به پیش‌بینی ۱۲۰ رویداد ملی و بین‌المللی در برنامه‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸ گفت: این رویدادها که پیش از این در تهران و سایر شهرهای کشور، برگزار می‌شد، با افتتاح رسمی تبریز ۲۰۱۸ از پنجم اردیبهشت ۹۷، عمدتاً به میزبانی تبریز و در این مرکز برگزار می‌شود.
 
شهین‌باهر در ادامه با اشاره به روند پیشرفت مجموعه تاریخی و فرهنگی مقبره‌الشعرا، اظهار کرد: تلاش می کنیم حد شمالی این مجموعه را برای ورود گردشگران آماده کرده و سایر بخش‌های دردست‌اجرا را نیز به طرز مناسبی پوشش دهیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.