معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در خصوص خودکشی نافرجام دو دختر نوجوان از روی پل کابلی در تبریز توضیحاتی ارایه داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ علی اسمعیل‌پور با اشاره به زنده بودن این دو دختر، اظهار کرد: مسائل مالی دلیل خودکشی این دو دختر ۱۷ ساله نیست و آنان از خانواده‌های ثروتمند تبریز هستند، بلکه عدم نظارت والدین بر فرزندان موجب پدید آمدن چنین اتفاقاتی می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم نظارت خانواده‌ها به  فرزندان در فضای مجازی و حقیقی، گفت: متاسفانه این مهم اغلب به دست فراموشی سپرده می‌شود.
اسمعیل‌پور بیان کرد: در حال حاضر ارتباط پسران و دختران در فضای مجازی و در اختیار قرار دادن عکس‌ها و تبادل اسرار طرفین در بسیاری از مواقع موجبات سوء استفاده یکی از طرفین شده و در زمان خاص، عامل اصلی تهدید به هتک آبرو و موارد مشابه می‌شود که معمولا موارد به نتایج مشابه می‌انجامد.
معاون اجتماعی انتظامی استان خانواده‌ها را به نظارت لازم و‌ مستمر بر فرزندان دعوت کرد و افزود: درآستانه‌ی چهارشنبه‌ی آخر سال هستیم و سال گذشته 460 نفر کودک و نوجوان در این روز آسیب دیدند. اگر امسال هم تذکر پلیس جدی گرفته نشود، خانواده‌های بیشتری گرفتار آسیب‌های ناشی از مواد محترقه خواهند شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.