یوسف نجفی عصر سه شنبه در همایش تبیین جایگاه معلم در توسعه متوازن در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان تبریز، اظهارکرد: انسان توسعه یافته در جامعه مسئولانه، متعهدانه و وفادارانه عمل می‌کند.
وی افزود: معلمان به عنوان نیروی انسانی سرمایه کشور محسوب شده و محور توسعه پایدار در جامعه هستند‌ و تعلیم قوام دهنده تربیت بوده و توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش در آینده در گرو توجه به دانشگاه فرهنگیان است.
معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بر اساس سند تحول بنیادین باید انسانی در تراز جمهوری اسلامی ایران تربیت شود، اظهار کرد: نقش معلمان در این مهم اساسی و تعیین کننده است.
نجفی توسعه کمی و کیفی منابع انسانی مجموعه آموزش و پرورش را نیازمند توجه به دانشگاه فرهنگیان دانست و گفت: دانشگاه فرهنگیان محل سازندگی و تربیت معلمانی است که آینده کشور در گرو تلاش‌های آنان است.
وی با بیان اینکه امر تربیت سرمایه گذاری برای آینده است ، گفت: با توجه به گستردگی شایان توجه مجموعه آموزش و پرورش نقش مشارکت های مردمی در اداره کرد این حوزه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز دراین همایش گفت: رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت استان حمایت از دانشگاه فرهنگیان و هماهنگی با این مجموعه است.
جعفر پاشایی با اشاره به اینکه درنتایج کنکور سال 96 از 12 نفر برتر کشوری چهار نفر سهم آذربایجان شرقی بود، گفت: این در سایه تلاش، اراده و هماهنگی مسئولان و معلمان زحمتکش است و دردهه فجر امسال بیش از 50 پروژه عمرانی در آموزش و پرورش افتتاح شده است که بیشتر آن ها توسط خیرین ساخته شده است.
6120/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.