به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری استان، محبوب علیلو با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون این تعداد از محکومان جرایم غیرعمد در راستای اجرای ماده 3 قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی از سوی واحدهای اجرای احکام شوراهای حل اختلاف استان آذربایجان شرقی به زندان معرفی شده بودند، مجموع محکومیت های مالی این افراد را بیش از 111 میلیارد ریال اعلام کرد.
وی اظهار کرد: بخشی از مبالغ فوق شامل بیش از 12 میلیارد و 942 میلیون و 486 هزار ریال با تلاش اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف و دست اندرکاران ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان و همچنین ترغیب و تشویق محکوم لهم ، بخشیده شده و قسمتی از آن نیز به صورت بلاعوض از طریق ستاد دیه به محکوم لهم پرداخت شده است.
علیلو از همراهی و همکاری صمیمانه ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند به ویژه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل آن و مساعی اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان در اصلاح ذات البین ، بر ضرورت توجه بیش از پیش شعب شوراهای حل اختلاف از جمله شعب ویژه زندان به مقوله برقراری صلح و سازش تاکید کرد.
وی ابراز امیدواری کرد تا پایان سالجاری زمینه آزادی تعداد دیگری از محکومین مالی جرایم غیر عمد با تلاش های صورت گرفته، فراهم شود.
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.