به گزارش ایرنا، مجید جلالی عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه یک و نیم سال از بازی قبلی من در مقابل تیم گسترش می گذرد، در حال حاضر فقط دو بازیکن از آن تیم در ترکیب هستند و بقیه بازیکنان جوان می باشند و امروز نوع بازی شان را در مقابل تیم گسترش مشاهده کردید.
جلالی خاطرنشان کرد: اولین نکته موفقیت تیم پیکان وجود این بازیکنان جوان است که آینده تیم پیکان را تامین می کنند و نکته بعدی این است که از مربیان تیم ملی درخواست می کنم تا بازیکنان شایسته و تلاشگر تیم ما را هم که توان خودشان را تا به این لحظه نشان داده اند، ببینند و از آنها در تیم ملی استفاده کنند.
وی با بیان خوشحالی از بازی کردن بازیکنان در بازی امروز مقابل گسترش فولاد اظهارکرد: بازیکنان من باید این تجربه بنده را مورد استفاده قرار دهند که ما فوتبال را بازی به بازی ادامه خواهیم داد چرا که با شروع هر بازی داستانی شروع شده و با پایان بازی داستان خاتمه می یابد و در این راه حتی نگاه ما به جدول لیگ نبوده و تمام فکرمان به بازی‌های بعدی که پیش رو خواهد داشت، می باشد.
وی در مورد نحوه بازی شاگردانش اذعان کرد: هر وقت فشار سنگین، کسب نتیجه مناسب را از روی دوش بازیکنانم برداشتم، بازی جذاب و دیدنی را به نمایش گذاشتند چرا که این بازیکنان جوان بوده و تحمل فشارهای روحی و روانی را نداشته و همان طور که دیدید امروز شاهد یک بازی سنجیده تر و با دقت از آنها بودیم.

** کریمی: اگر 10 گل هم بخوریم اصول اخلاقی را زیر پا نمی گذاریم
فیروز کریمی سرمربی یتیم گسترش فولاد هم در نشست خبری پس از بازی امروز گفت: فکر می کنم تا قبل از دریافت گل اول بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم و در روزی که بازیکنان مصدوم ما نتوانستند تیم خودشان را همراهی کنند و همچنین دروازه بان تیم روز خوبی را نداشت، ما هر چه تلاش کردیم نتوانستیم تیم و نتیجه را برگردانیم.
کریمی خاطرنشان کرد: تعویض بازیکنان هم مزیت برعلت بود تا این بازی را از دست بدهیم چرا که یکی از بازیکنان ما به دلیل عدم رعایت احترام بزرگتری و پیشکسوتی در تیم محکوم به تعویض و نشستن روی نیمکت شد و جریمه مالی می شود؛ حتی پیمان بابایی را هم به این طریق از ترکیب تیم بیرون کشیدیم و بعد از بازی خانگی با تراکتور که شانزده روز فرصت داشتیم بازیکنان مصدوم تیم را به بازی برسانیم فقط چند بازیکن را توانستیم در این بازی در اختیار داشته باشیم.
وی در خصوص مصدومیت بیش از حد در بین بازیکنان تیم گسترش فولاد بیان کرد: ما هنوز جای خالی برای 2 بازیکن در تیم داریم؛همچنین پیمان بابایی و اسماعیل فرهادی و مسیح زاهدی بازیکنانی بودند که بدون اینکه ضربه بخورد در بازی‌های قبلی مصدوم شده بودند و این برای تیم یک فشار اساسی وارد می‌ کند.
کریمی در ادامه با اشاره به سنگینی بازی امروز توضیح داد ما همیشه رعایت اصول تیم داری را می‌ کنیم و احترام به بزرگترها در تیم ما رعایت شده است و با اطلاع از اینکه یوسف سیدی در تیم، پست دفاع تخصصی را بازی می‌کند ولی به دلیل عدم رعایت احترام بزرگتری، این بازیکن را از تیم بیرون کشیدیم.
وی ادامه داد: بازیکنان جوان باید از حضورشان در تیم بیشترین بهره را ببرند چرا که ما و تیم گسترش غرامت این کار را در بازی‌های قبلی و امروز پرداخت کرده ایم.
وی در پایان با انتقاد از کیفیت چمن زمین افزود: چمن باید ورزشی و قابلیت جابجایی را داشته باشد.
تیم گسترش فولاد در بازی امروز خود مقابل تیم پیکان تهران سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا در پایان هفته بیست و چهارم و با کسب 30 امتیاز به رده نهم سقوط کند و تیم پیکان با کسب 38 امتیاز به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور صعود کرد.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.