به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به حادثه دوشنبه شب خیابان پاسداران تهران افزود: انتظار بحق ملت ایران از دستگاه های امنیتی و قضایی برخورد شدید با اخلال گران نظم و امنیت و رساندن آنان به سزای اعمال خود است.
وی با بیان اینکه این اتفاق ناگوار و متاثرکننده بود، اظهار کرد: جنایاتی که این گروه مرتکب شده‌اند فقط با جنایات وحشیانه داعش قابل مقایسه است.
خطیب جمعه هریس یادآوری کرد: کمترین تردیدی وجود ندارد که این افراد بخشی از تفاله‌های داعش هستند که این بار از آستین یکی از فرقه‌های به شدت بدنام بیرون آمده است.
حجت الاسلام احمدی ادامه داد: رهبران این گروه با مقام های رژیم صهیونیستی و بهائیان در حیفا و رضا پهلوی در آمریکا جلساتی داشتند.
وی گفت: جریان اغتشاش چند هفته گذشته نشان داد که نیروهای نظامی و امنیتی وقتی پای منافع ملی و حفظ جان و مال و نوامیس مردم در میان باشد، اهل مماشات با متجاوزان و آشوبگران اجاره شده از سوی دشمنان نیستند.
امام جمعه هریس اظهار کرد: اقدام تروریستی تفاله‌های داعش را نمی‌توان با حماسه تماشایی مردم در 22 بهمن و حضور دهها میلیونی آنان بی‌ارتباط دانست چراکه آن ها از قبل برای آشوب و اغتشاش با هدف بی‌ثبات نشان دادن ایران اسلامی و انتقام از این حضور حماسی مردم ماموریت داشتند.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به فرمایش های رهبر معظم انقلاب در دیدار با هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی افزود: ایشان حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را بعد از 39 سال شبیه معجزه دانستند.
وی با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب درباره ارتجاع، گفت: هشداری که ایشان دادند در واقع برگرفته از نوعی تجارب تاریخی بود چراکه همه انقلاب‌های توحیدی با خطر ارتجاع مواجه هستند.
حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه یکی از مهم ترین آفت های همه انقلاب ها ارتجاع است، افزود: توجه به ساده‌زیستی، مردمی بودن، توجه به طبقات محروم و مستضعف و مقابله با بیگانگان جزو اصول اساسی انقلاب اسلامی است.
وی گفت: رعایت نکردن هر یک از این موارد ارزش های انقلاب اسلامی یعنی ارتجاع و بازگشت به غیر ارزش هاست.
شهرستان هریس با حدود 70هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
7227/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.