به گزارش ایرنا، مجید جلالی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیروزی هفته گذشته تیمش آنها را به ادامه لیگ امیدوار کرده استف گفت: تلاش می کند تا با پیروزی بر گسترش فولاد این امیدواری را ادامه دهد.
با اشاره به جوان بودن تیمش دو عامل اساسی برای موفقیت در لیگ را وجود امکانات و تحمل فشار های روانی و روحی دانسته و گفت: تیم پیکان در حال پوست اندازی و در این راه به تجربیاتی دست یافته است که برای اینده این تیم و بازیکنان مثمر ثمر خواهد بود.
وی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش با اشاره به اینکه هفت بازیکن را در بازی قبلی مقابل تیم اهواز در اختیار نداشتیم، گفت: خوشبختانه سه نفر از این بازیکنان به بازی فردا خواهند رسید ولی متاسفانه چهار بازیکن دیگرمان را در اختیار نخواهیم داشت.
فرشاد فلاحت‌زاده مربی گسترش فولاد تبریز هم گفت: تیم پیکان با وجود کادر فنی قوی و باتجربه از آنالیز خیلی خوبی برخوردار و تیم‌های حرفش رو به خوبی آنالیز کرده که حتی در بازی هفته قبل مقابل فولاد بهترین نتیجه را کسب کرد.
وی خاطرنشان کرد: ما هم مثل تیم پیکان روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کردیم و تیم مقابل را آنالیز کردیم تا فردا با کسب سه امتیاز بازی جایگاه خودمان را در جدول بهبود ببخشیم و حتی نیم نگاهی به بازی های آسیایی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط بدی آب و هوایی نتوانستیم آنطور که انتظار داشتیم تمرین کنیم ، گفت: درصدد برگزاری بازی‌های تدارکاتی بودیم که به دلیل این شرایط آب و هوایی نتوانستیم برگزار کنیم.
وی همچنین در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیم اعلام کرد: خالقی فر، ارجمندیان و موسوی را به دلیل مصدومیت برای بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت و بازیکن محروم هم نداریم.
به گزارش ایرنا، تیم های پیکان با 36 و گسترش با 30 امتیاز در رده 7 و 8 جدول لیگ برتر قرار دارند.
دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال فردا جمعه از ساعت 15 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز شروع می شود.
/3071/ 9853
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.