رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: همه ما باید براساس قانون اساسی و طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کنیم. ما در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حد توان و تلاش خود اقدامات صحیحی انجام می‌دهیم و با توجه به مدیریت آشکار، آماده‌ایم هر اطلاعاتی که خواستید، نشان دهیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد حسین صومی در آیین گرامیداشت روز قشر بسیج جامعه‌ی پزشکی، با بیان این‌که از دوران قبل و بعد پیروزی انقلاب اسلامی، بسیج پشتوانه ی عظیمی برای انقلاب بوده است، اظهار کرد: بسیجی همان کسی است که در سال‌های ۵۰ تا ۵۷ زجر کشید و زندان دید و به اندازه‌ی کافی در مسیر پیروزی انقلاب تلاش کرد. بسیجی همان کسی است که در تثبیت انقلاب تمامی زخم ها را بر جان خرید و در دوران جنگ تحمیلی هم از مردم کشور خود غیورانه دفاع کرد و در حال حاضر نیز گوش به فرمان رهبری در مسیر دفاع از ارزش‌های انسانی تلاش می‌کند.
وی با تاکید بر این‌که امروزه بحث انقلابی‌گری حائز اهمیت است، افزود: تنها انتظار رهبر معظم از همه ی ما  انقلابی بودن است و انقلاب ما انقلابی دینی است و از ما نیز انتظار دارند در این مسیر گام برداریم.
  وی افزود: فردی که دین دار باشد دروغ نمی گوید و ظلم و اختلاس نمی‌کند، رهبر انقلاب اسلامی که با تمام رفتار و اعمالش به رفتارهای دینی معتقد هستند و از ما همین ها را می‌خواهند.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی تبریز ادامه داد: اگر شخصی به خداوند، روز حساب و محشر اعتقاد داشته باشد هرگز به خود اجازه‌ی انجام کار خلافی نمی‌دهد. بی شک ما به عنوان جامعه ی پزشکی اولی ترین گروه برای عمل به این وظایف هستیم، ما در دانشگاهی حضور داریم که قبل از انقلاب به عنوان کانون اصلی حمایت از دیدگاه حضرت امام (ره) بود  و امروز نیز همان دیدگاه را حفظ کرده است.
صومی با اشاره به این‌که دانشگاه تبریز و علوم پزشکی به عنوان مشهدالشهدای دانشگاه های کشور هستند، گفت: در دوران جنگ تحمیلی در هیچ دانشگاهی به اندازه ی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بسیجی حضور نداشت، چرا که در زمان جنگ نیروهای زیادی از دانشگاه به مناطق جنگی اعزام می شدند. این دانشگاه دارای عقبه ی ارزشمندی در دوران جنگ تحمیلی است.
وی بیان کرد: فرق یک مسلمان انقلابی با انقلابیون دیگر در این است که او از فرارسیدن روز محشر و حساب مطمئن است و می داند که تمامی اعمال و رفتارش ضبط و ثبت شده و حساب پس خواهد داد.امیدوارم خداوند ما را در روز جزا با عفو و رحمت خویش مواخذه کند
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.