پیشکسوت تیم تراکتورسازی گفت: عملکرد شاگردان سائلام قابل تحسین است.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فرهاد حاجبی درباره شرایط تراکتورسازی اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که در کادر فنی ایجاد شد، شوک خوبی به تیم واردشده است و در حال حاضر اتحاد و همدلی خوبی در تیم شاهد هستیم.

وی افزود: شرایط تیم از زمان حضور ساغلام رو به بهبود است و اطمینان دارم این تیم می‌تواند نتایج خوبی در ادامه مسابقات کسب کند.

پیشکسوت تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در دیدارهای اخیر لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا شاهد عملکرد خوبی از سرخ پوشان بودیم و به‌مرورزمان بازی‌های بهتری نیز از این تیم خواهیم دید.

حاجبی بیان کرد: تیم ما بازی شایسته و قابل قبولی مقابل الغرافه انجام داد و بدشانسی و کاهش اعتمادبه‌نفس بازیکنان باعث عدم نتیجه‌گیری در این دیدار بود. اگر پنالتی مهدی پور گل می‌شد شرایط قطعاً تغییر پیدا می‌کرد و از دست رفتن آن باعث کاهش اعتمادبه‌نفس بچه‌ها شد.

پیشکسوت فوتبال تبریز گفت: تراکتورسازی در لیگ قهرمانان بازی‌های زیبایی به نمایش گذاشته و من معتقدم هیچ تیم ایرانی در آسیا فوتبالی با این ظرافت به نمایش نمی‌گذارد و عملکرد فنی شاگردان ساغلام قابل‌تحسین است.
حاجبی ادامه داد: روند خوبی در تیم می‌بینم و مشخص است که تحولاتی در تراکتورسازی ایجادشده و تیم ساغلام فوتبال روز دنیا را به نمایش می‌گذارد. در کنار بازی زیبا بازیکنان ما باید از فرصت‌های گلزنی به نحو احسن استفاده کنند تا نتیجه هم به سود ما رقم بخورد.

وی تأکید کرد: نباید نادیده بگیریم که تیم‌های عربی امکانات بالاتری نسبت به ما دارند و از بازیکنان خارجی گران‌قیمتی بهره‌مند هستند؛ با این‌وجود تیم ما عملکرد موفقی مقابل الاهلی و الغرافه داشت در هر 2 دیدار می‌توانست شرایط بهتری رقم بزند.

این پیشکسوت فوتبال تبریز درباره شرایط تراکتورسازی در لیگ برتر نیز گفت: با توجه به نتایج خوبی که در بازی‌های اخیر لیگ به‌دست‌آمده تراکتورسازی می‌تواند در لیگ برتر به رتبه‌های بالای جدول برسد و در پایان فصل شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.