به گزارش ایرنا، امیررضا خادم عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌ شرقی افزود: این استان با قابلیت های خود در کنار استان خوزستان جزو استان‌های برتر ورزشی کشور بوده و حمایت های استانداران قبلی و فعلی رونق بیشتری را به ورزش این منطقه بخشیده است.
وی با تاکید بر بهره مندی از تجربیات‌ و نقطه نظرات پیشکسوتان به سوئ ورزش کشور یادآوری کرد: باید توجه بیشتری به بخش خصوصی در امر ورزش شود و برای تقویت این حوزه تخصصی‌تر عمل کند.
خادم اظهار کرد: بخش ورزش بانوان توسعه و پیشرفت خوبی داشته و نتایج خوبی را هم کسب کردیم و اگر با ورزش مردان و امکانات آن مقایسه کنیم مشاهده می‌شود که ورزش بانوان افتخارات بیشتری نسبت به آقایان کسب کرده است.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان به نقش جوانان هم اشاره کرده و گفت: از اسم وزارت ورزش و جوان بر می‌ آید که هر موضوعی در مورد جوانان مربوط به اداره ورزش و جوانان است که برداشت اشتباه بوده و با توجه به دامنه وسیع حوزه جوانان، این وزارت به تنهایی نمی‌ تواند پاسخگوی نیاز این قشر باشد، اما می‌ توان فعالیت‌های جوانان را اولویت ‌بندی و به آنها در حد توان رسیدگی کرد.
مدیر کل جدید ورزش و جوانان آذربایجان ‌شرقی هم در این مراسم گفت: جای قهرمانی المپیک در ورزش آذربایجان‌شرقی خالی است و امیدواریم در المپیک 2020 شاهد ظهور قهرمانان المپیک از این استان باشیم.
ایوب بهتاج اظهار کرد: ورزش آذربایجان‌ شرقی در سال‌های اخیر موفقیت‌های خوبی را کسب کرده و من دنبال‌ رو سیاست‌های ورزش استان بوده و تلاش خواهیم کرد که همچنان ورزش این استان را جزو بهترین های کشور نگه داشته و هم در ورزش قهرمانی، هم ورزش همگانی و توجه به جوانان موفقیت‌های بیشتری را کسب کنیم.
وی تاکید کرد: در ورزش همگانی بدون حمایت شهرداری تبریز مقدور نیست و امیدواریم بتوانیم با تعامل لازم با شهرداری و سایر نهادها ورزش همگانی را توسعه دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان ‌شرقی در پایان گفت: آرزو دارم همانطور که تیم تراکتورسازی در دنیا افتخار‌آفرینی می کند، ما نیز در ورزش این استان به این مهم دست یافته و بتوانیم قهرمانان المپیک را از آذربایجان شرقی شاهد باشیم.
در این آیین ایوب بهتاج به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات جمشید نظمی مدیر کل قبلی قدردانی شد.
معاون سیاسی و امنیتی استان آذربایجان‌ شرقی نیز گفت: ورزش این استان همواره حرف‌هایی برای گفتن داشته و دارد.
رحیم شهرتی‌ فر در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان ‌شرقی افزود: امروز ورزش در تمامی جوانب اقتصادی و اجتماعی و جوانان تاثیرگذار بوده و در کشور ما این حساسیت‌ ‌‌به جوانان بیشتر است.
وی خاطر نشان کرد: ورزش در 3 بعد همگانی، تربیتی و آموزش و همچنین ورزش قهرمانی برای کشور ما حائز اهمیت است و در استان آذربایجان‌ شرقی و شهر تبریز امتیازات ویژه‌ای داشته و دارد و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند آذربایجان سر ایران است، این استان و شهر تبریز در همه زمینه‌های در کشور تاثیرگذار بوده و در کنار آن،‌ قهرمان‌پرور هم بوده و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.
وی ادامه داد: از وزارت ورزش انتظار داریم استان آذربایجان‌ شرقی و تبریز را به عنوان مرکز شمالغرب کشور در تمامی زمینه‌های ورزشی، همگانی، آموزشی و قهرمانی توجه بیشتری داشته و این استان در ورزش کشور همواره حرف‌هایی برای گفتن داشته و خواهد داشت.
وی اضافه کرد: برای مشخص شدن میزان علاقمندی مردم تبریز به ورزش می‌توان به ورزش صبحگاهی در ائل گولی و کوه عون بن علی، حضور هواداران بی‌ شمار در تراکتورسازی و سایر علاقمندی‌های مردم این منطقه از ورزش اشاره کرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان‌ شرقی عنوان کرد: جا دارد از زحمات آقای جمشید نظمی نهایت تشکر را کرد که ایشان بازمانده از دفاع مقدس و شهدای گرانقدر بوده و همیشه یادآور خاطرات شهید بزرگوار باکری که با ایشان همرزم بودند و موفقیت وی در ورزش استان آذربایجان‌شرقی در 2 سال حضورشان قابل ذکر بوده و باید از ایشان تقدیر ویژه‌ای صورت گیرد.
شهرتی‌ فر تاکید کرد: جوان مطالبه‌گر و فعال بوده و باید به جوانان توجه بیشتر شود و از وزارت ورزش و جوانان انتظار داریم به نیازهای این قشر بیشتر توجه شده و هر هزینه‌ای که برای جوانان صورت گیرد، هزینه نبوده بلکه سرمایه‌ گذاری است و جوانان آینده ‌سازان کشور هستند.
9853/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.