نائب رئیس شورای اسلامی تبریز تاکید کرد: به مناسبت رویداد «تبریز 2018» بهتر است که برخی میادین و ورودی‌های شهر در اختیار فعالان بخش اقتصادی و تجاری باشد تا آنان بتوانند با هزینه خود به معرفی فعالیت‎های اقتصادی بپردازند.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سونیا اندیش در نشست مشترک ستاد تبریز 2018 با فعالان اقتصادی و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با بیان این‎که تبریز به عنوان صنعتی ترین شهر ایران شناخته می‌شود، گفت: باید نمادهای حجمی از صنعت تبریز، فرش، شکلات و آجیل آن در شهر نصب شود تا مهمانان و مسافران در موقع ورود به شهر بتوانند تصویری ذهنی از فعالیت‌‎های این منطقه داشته باشند.     وی ادامه داد: هم‌چنین چاپ لوگوی تبریز 2018 بر روی محصولات صادراتی به منظور معرفی هرچه بیشتر این رویداد از ضروریات است.     وی در بخشی دیگر از سخنان خود پیشنهاد کرد که به جای آسفالت، می‌توان از سنگ فرش های زیبا استفاده کرد تا  منافع رویداد تبریز 2018 به بخش خصوصی منتقل شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.