عادل بناکار چهارشنبه شب بعد از باخت سه بر صفر تیمش مقابل خاتم اردکان در بازی خانگیدر گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان تیم شهرداری تبریز بدلیل مسائل بیرونی که نمی توانم در اینجا بیان کنم ناراحت بودند و متاسفانه ما هم نتوانستیم این ناراحتی را برطرف کنیم؛ امیدوارم در بازی بعدی که در اردکان می باشد بازیکنان تیم شهرداری تبریز بهتر عمل کنند تا شرمنده این هواداران پر شور نباشیم و بازی سوم را دوباره در تبریز با حمایت این هواداران انجام بدهیم.
وی در پاسخ به این سوال که در ست سوم بعضی از بازیکنان فیکس تیم را با بازیکنان کم بازی کرده تیم، تعویض کردید، گفت: در لیگ برتر بازیکن فیکس یا غیر فیکس نداریم، هر بازیکنی که در بازی والیبال انتظار مربی خود را برآورده نکند، تعویض می شود و همانطور که دیدید بازیکنان تعویض شده بهترعمل و خوب بازی کردند.
بناکار با اشاره به اینکه پنج بازیکن فیکس تیم حریف، بازیکنان سابق تیم شهرداری تبریز بودند، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که این بازیکنان برای تیم خود بهترین عملکرد را داشتند و فکر می کنم انگیزه کافی برای انجام بازی خوب مقابل ما را داشتند چرا که بهتر از ما بازی کردند و مستحق برد بودند.
سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان نیز گفت: خدا را شاکرم که این برد را بدست آوردیم، زیرا بازی در تبریز مقابل این بازیکنان باتجربه و کادر فنی قوی، فهیم و دوست داشتنی خیلی سخت بود.
عباسعلی میر حسینی خاطرنشان کرد: به بازیکنانم گفته بودم که شماها از لحاظ بدنی آماده هستید و با توجه به اینکه 70 درصد پیروزی با مسائل روحی وروانی در ارتباط می باشد، با تمرکز و غلبه بر استرس های کاذب و همچنین تکیه به اجرای تاکتیک های تمرین شده می توانید پیروزی را کسب کنید.
وی در ادامه بیان کرد: از هواداران پر شور تبریزی که تیم خودشان را تشویق کردند تشکر می کنم و همچنین از بازیکنان تیمم برای کسب سه امتیاز بازی و همچنین از دکتر تابش که با وجود مشغله کاری خود تیم را از لحاظ روحی و روانی تقویت کرد، کمال تشکر را دارم و امیدوارم به کمک هواداران خوب شهر اردکان بتوانیم بازی بعدی را که خیلی سخت خواهد بود ببریم و به فینال صعود کنیم.
تیم والیبال شهرداری تبریز در بازی امروز خود از مرحله نیمه نهایی مقابل تیم خاتم اردکان سه بر صفر بازی را واگذار کرد تا شاگردان بناکار چشم به بازی دوم در شهر اردکان بدوزند و در صورت پیروزی بر این تیم در تبریز بازی سوم را انجام دهند.
گفتنی است هر تیم با دو برد از سه بازی جواز ورود به فینال این مسابقات را کسب خواهد کرد؛ همچنین تیم بانک سرمایه در بازی امروز خود سه بر صفر از سد تیم پیکان تهران گذشت.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.