رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان از اجرای طرح تصفیه‎ خانه‎ی آب شرب شهرستان میانه با همکاری دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان خبر داد.
به گزارش ایسنا٬ منطقه آذربایجان شرقی٬ سیروس اسدیان در جلسه بررسی همکاری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در اجرای تصفیه خانه  آب شرب شهرستان میانه با اعلام این خبر، گفت: با توجه به تجربه‌های پیشین دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در زمینه اجرای تصفیه خانه، مقرر شد که از طریق عقد قرارداد مابین دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، تصفیه خانه  آب شرب شهرستان میانه اجرا شود.
وی ادامه داد: دانشگاه موظف است که ظرف مدت دو ماه بعد از عقد قرارداد، گزارش نهایی فاز مطالعاتی خود  را به همراه جزئیات کامل به شرکت آب و فاضلاب استان تحویل دهد. وی تاکید کرد: برآورد اولیه هزینه اجرای طرح مذکور ٤٠میلیارد ریال اعلام شده است که ٥٠ درصد آن از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب استان و  مابقی از محل اعتبارات استانی تامین می‎شود. 
اسدیان در بخشی دیگر از سخنان خود یاد آور شد: پیشنهاد طرح تصفیه آب شرب شهرستان میانه به روش کریستال سازی توسط  مرتضی رحمان پور، عضو هیئت علمی دانشگاه مطرح شد که  پس از بررسی‎های کارشناسی و بازدید مسئولان استانی از طرحی در شهرستان بجنورد که با مشارکت رحمان پور به مرحله اجرایی رسیده است، موافقت‌های اولیه کسب شد.  
این جلسه با حضور  معاون استاندار آذربایجان شرقی٬ فرماندار ویژه شهرستان میانه، مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان، مسئولان شرکت آب و فاضلاب میانه و رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه‎ی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان و عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.