به گزارش ایرنا ، جشن ورود به 40 سالگی انقلاب اسلامی از ساعت 10 صبح امروز با حرکت مردم تبریز از مسیرهای منتهی به میدان نماز این شهر شروع شد.
مردم همیشه در صحنه این شهر، هم صدا با سایر هموطنانمان شعارهای ضداستکباری سر داده و همراهی خود با آرمان های انقلاب را به نمایش گذاشتند.
در 22 بهمن تماشایی امسال همه اقشار مختلف مردم تبریز حضور داشتند؛ از کودکان شیرخواره در آغوش مادران تا پیرمردان عصا به دست، همه آمده بودند تا نشان دهند تحریم ها و توطئه های استکبار جهانی اثری در اراده ملت ایران نداشته است.
جوانان و نوجوانان تبریزی علاوه بر در دست داشتن پرچم کشورمان، گونه های خود را هم به سه رنگ سبز و سفید و قرمز منقش کرده بودند تا علاقه خود را به این نماد ملی نشان دهند.
از صحنه‌های جالب راهپیمایی امسال در تبریز، بازسازی حضور نمادین خبرنگار شبکه بی بی سی بود که به سراغ راهپیمایان می‌رفت و علت حضور مردم را می پرسید و جواب مردم هم اعلام محکومیت جنایات دشمنان و ایستادگی بر آرمان‌های نظام اسلامی با وجود برخی مشکلات داخلی بود.
در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن امسال در تبریز، نمایشگاه‌های هنری از جمله نمایشگاه کاریکاتور 'پایان سیطره داعش'، نمایشگاه عکس ' تاریخ انقلاب' و نمایشگاه پوسترهای'فیروزه سرخ تبریز' نیز به همت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری دایر بود.
همچنین چهار نمایش بخش مذهبی - ملی پنجمین جشنواره بین‌المللی 'تبریزیم' و آیین پرده خوانی با مضامینی در خصوص شهدای حرم، تاریخ انقلاب و ذکر مصیبت حضرت فاطمه زهرا (س) در طول مسیر راهپیمایی اجرا شد.
مردم تبریز و سایر شهرستان های آذربایجان شرقی با حضور و همراهی خود در جشن پیروزی انقلاب بار دیگر با آرمان های انقلاب و رهبری بیعت کرده و بر تداوم مسیر تاکید کردند.
خبرنگار: پرویز انصاری**انتشار: عزیزی راد
3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.